Zpětné vedení spalin (Abgasrückführung - AGR).

AGR.jpg
Zpětné vedení spalin (Abgasrückführung - AGR)

Proč se používá:
Kvůli menším emisím (NOx).

Emise kysličníků dusíku u zážehového nebo vznětového motoru je silně
závislá na výši spalovací teploty ve válcích motoru. Tímto systémem
tuto teplotu snížíme.

Princip:
Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do
nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje
teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových
plynech.
Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme
zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.

Kysličníky dusíku (NOx) jsou dráždivé plyny, které se významně podílejí na tvorbě ozónu.

Schéma systému AGR:
ARGventil_clip_image001.jpg

AGR Ventil ­ ventil pro zpětné vedení spalin
Abgaswärmeübertrager - prvek pro přenos tepla spalin
Wasseranschluß- přípojka vody
Verdichter - kompresor

Popis schématu:
Zpětné vedení spalin u motoru s dmychadlem:
Spaliny jsou odebírány z hlavního proudu mezi válci a turbínou, jsou
ochlazovány a po výstupu z chladiče vzduchu pro dmychadlo přiváděny
zpět do motoru.

motor.jpg

Obrázek uživatele Anonym

zpětné vedení výfukových zplodin

zdravím,
potřeboval bych hex.adresu zpětného vedení, abych je mohl softwarově zakázat.
Zná někdo mapu, nebo hex adresu na které mohu v ŘJ.motoru zakázat?

Obrázek uživatele Anonym

daj tam plechovú záslepku a

daj tam plechovú záslepku a máš pokoj. Ešte si pred tým úkonom môžeš aj vyčistiť sacie potrubie, lebo bude plné karbónu a to mu tiež neprospieva

Obrázek uživatele DusiK2

a kam se ta plechová záslepka

a kam se ta plechová záslepka dává?? Není někde návod? Díky

Obrázek uživatele Papy1

j nechal sem to zaslepit taky

j nechal sem to zaslepit taky je to lepsi :-) tam v ty roure je hodne bordelu

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení