Zahřáté to nestartuje

Škoda Octavia 1,9 66 kW
Studené startuje, ale zahřáté nestartuje.
Kde je problém?

Obrázek uživatele Tali

Zdravím pánové, mám dotaz a

Zdravím pánové, mám dotaz a doufám že mi poradíte. Mám škodu Octavia 2 facelift rv.2011 2,0 TDi 103kw. Rozsvítila se mi kontrolka motoru, dalo se to na diagnostiku a ukázala se váha vzduchu. Vyměnila se a od té doby mi auto blbě startuje, když je studený tak bez problemu a když auto stojí tak dvě hodiny tak nemůžu natočit a pak když už natočím tak po ujetí cca 50 km se mi zas rozsvítí kontrolka motoru. Dalo se to na diagnostiku a zas váha vzduchu, dala se jiná a furt to samí. Co s tím, nemá na to vliv to startování? Prosím poraďte. Děkuji.

Obrázek uživatele Tali

Zdravím pánové, mám dotaz a

Zdravím pánové, mám dotaz a doufám že mi poradíte. Mám škodu Octavia 2 facelift rv.2011 2,0 TDi 103kw. Rozsvítila se mi kontrolka motoru, dalo se to na diagnostiku a ukázala se váha vzduchu. Vyměnila se a od té doby mi auto blbě startuje, když je studený tak bez problemu a když auto stojí tak dvě hodiny tak nemůžu natočit a pak když už natočím tak po ujetí cca 50 km se mi zas rozsvítí kontrolka motoru. Dalo se to na diagnostiku a zas váha vzduchu, dala se jiná a furt to samí. Co s tím, nemá na to vliv to startování? Prosím poraďte. Děkuji.

Obrázek uživatele zmudroch

Měl jsem stejný problém,

Měl jsem stejný problém, studené to chytalo celkem dobře, ale když byl motor teplý, trvalo i několik vteřin než to chytlo. Moje Ocatvia má nalítáno 180.000 km.Tady jsem se dočetl, že to může být startér. Tak sem ho vyndal a odvezl k místnímu autoelektrikáři - specialistovi na alternátory a startéry. Startér vyčistil,promazal a vyměnil 4 ks uhlíky(staré byly asi na 1/3 délky, 2 byly mírně vyštíplé, a vyměnil jedno pouzdro - to celé za 560 Kč. Po namontování zpět do auta je to úplně jiný startování. Teď po opravě to chytne na cvrknutí studené i teplé. Zvuk strtéru je o poznání lepší. Oktávka teď startuje líp než můj starej benzínovej Escort.

Obrázek uživatele joko

Zdravím, řešil jsem stejný

Zdravím,
řešil jsem stejný problém se startem zahřátého motoru (1,9 TDi 66kW). Po demontáži startéru jsem zjistil, že uhlíky jsou OK (najeto 220 000 km). Startér jsem vyčistil a promazal a ejhle - startuje i teplý na "drcnutí". Promazání zvýšilo otáčky startéru a to asi stačí řídící jednotce ke spuštění startovací dávky.
Josef

Obrázek uživatele agilive

Přesně tak neni co

Přesně tak neni co řešit......

Obrázek uživatele TominoCZ

Zdar chlapi... tak musím

Zdar chlapi... tak musím říct, že i já mám problém s teplým startem u mé 1.6ky. Za studena nastartuje většinou napoprvé. Ten problem přikládám špatnému startéru, protože za tepla nestartuje a kolikrát mám pocit, že se pastorek protočí jen tak naprázdno, zkrátka, že nevystřelí do té správné úvratě kam by měl, aby roztočil motor. No a problém teplých startů řeknu v číslech... můj osobní rekord startů teplýho motoru bylo nedávno na jedný benzince a to 39x. Celkem trapná situace, hlavně když za váma stojej hladoví vlčáci co chtěj taky natankovat do svý káry za mega a nedokážou pochopit, že se auto za 25tis může občas porouchat :(((

Obrázek uživatele Zabiak

Častá závada u

Častá závada u Octavie:
Opotřebení startérů - paradoxně pak nestartuje zejména teplý motor.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele sandychlum

musim souhlasit se zabijákem

musim souhlasit se zabijákem měl sem problémy s teplým stratem, nikdo mi nebyl schopnej říct čim to je až jeden človíček co dělá v německu s autama mi řek že to dělá starter vyndal ho a byli skoro vháji uhlíky dal mi jinej kterej byl dobrej a závada odstraněna

Obrázek uživatele RozarkaTDI

Kluci já bych taky ještě něco

Kluci já bych taky ještě něco měl. Co takhle špatné čidlo teploty vody.

Obrázek uživatele instruktor

Zdravím pánové, k těm teplým

Zdravím pánové, k těm teplým startům TDI - odpojte konektor z čidla teploty a nastartujte teplý motor. Pokud nastartuje okamžitě, řešte problém mechanickým odpojením čidla tepoloty při teplém startu. T.j. vypínač, přepínač na hnědý drát co vede do PC. Tím oblbnete PC a dávka paliva při startu je maximální.

Obrázek uživatele radegast

Bože to jsou rady! Co takhle

Bože to jsou rady!
Co takhle řešit příčinu a ne důsledek?

Až budeš mít hlad, taky Tě budu oblbovat, že hlad vlastně nemáš.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele agilive

Joooooooooooo :)))))) to je

Joooooooooooo :)))))) to je wono prostě iluze........:)))))

Obrázek uživatele instruktor

Pokud budeš řešit příčinu,

Pokud budeš řešit příčinu, tak vyměníš starter, pak baterku a nakonec zjistíš, že máš opotřebovaný čerpadlo, proto dává málo nafty. T.j. 15 t. bez záruky.
Z tohoto důvodu si tam dej ten vypínač a neřeš příčinu u auta za 80 t.
Na jiných forech to řeší relátkama u čidla teploty i s návodem na instalaci. Já jsem to vyřešil s vypínačem na čidle teploty při startu teplého motoru. Funguje to!!!!

Obrázek uživatele marcelo31

Přesně . když je motor

Přesně . když je motor studenej tak v poho,ale jak motor zahřatej tak startovaní je delší .přísty tyden jsem objednanej takže koněčne budu 100% vedět co se děje ...

Obrázek uživatele M-irda

No možná je to další plácnutí

No možná je to další plácnutí do vody, ale u mě to bylo takto:
Studené starty v poho, za tepla to točilo celkkem dlouho...Bylo to nastavení předvsřiku paliva... (mám tdi 66kW)...

Obrázek uživatele marcelo31

Ahoj,mám stejnej problém

Ahoj,mám stejnej problém .baterka ok .starter ok ... hodil jsem to na pc .a podle grafu jsem hodně pod čarou ... říkal že se musi posunout rozvody nebo tak neco . nejdriv jsem se divil rozvody mam nove delany cca před 1 rok .ale posledni dobou když jsem za studena nastartoval tak vse ok ,,ale jak je to zahraty tak strasne dlouho to trvá ... cca 15 vterin než to chytne .už si nevim rady .. chtel jsem to dat do servisu ale on mi rekl ze to je na cca pul dne .ze auto musi ohrat .nastavit ,nechat schladit a zmerit a pak zase ohrat a opakovaní ..a nastavit ... pak to bude ok .hodne me to zarazi .máte s tim zkusenost ??? dik za radu

Obrázek uživatele Vojta777

Ahoj, pokud pouzivas VAG a

Ahoj, pokud pouzivas VAG a pokud si pod carou podle TDIGraph... tak kazdopadne nastav predvstrik v norme jak ma byt. Zakladni davka paliva je nastavena z vyroby na 32 768 a najdes to na kanalu 05... davka by se mela zvysovat o 200 a to tim zpusobem ze do kolonky nova hodnota napises 32 968... cim vetsi hodnotu napises tim vetsi bude startovaci davka. Hlavne to zkousej kdyz to mas ohraty na minimalni teplotu 80 stupnu. Pokud mas moznost tak zkontroluj baterku zatezovym testrem a projdi kabely od baterky + vsechny kontakty. FAKT je i ten ze jak je tu psano maji na to veliky vliv i otacky starteru-motoru.

Obrázek uživatele KraD

Zdar, měl jsem podobný

Zdar, měl jsem podobný problém, ale s benzínem. Mechanik mi vyčistil klapky a už je to naštěstí v pohodě.

Obrázek uživatele radegast

Jenže 1.9 TDI žádné klapky

Jenže 1.9 TDI žádné klapky nemá (až na chcípací). Takže přínos příspěvku nulový.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele radegast

Startér, baterka. Na Tvůj

Startér, baterka.
Na Tvůj problém jsou na netu popsané kroniky. Hned vedle zaseknutých lopatek turba.

Věc se ma takhle, zjednodušeně řečeno:
Při studeném motoru elektronika bez ohledu na otáčky při startu, střikne zvyšenou dávku a motor chytne.
Při teplém, se zvyšená dávka nekoná, ale potřebuje k tomu aby startér točil předepsaný počet otáček. Vinou slabé baterky nebo načnutého startéru můžou být otáčky nedostatečné, třeba i o 1 ot/min, a start se nekoná.

Takže tohle může být příčina Tvého problému. Ale taky nemusí.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Mirek KV

čau , také jsem řešil tento

čau , také jsem řešil tento problém a opravdu je na vině pomalu otáčející se motor při startu.Takže můžeš zvolit následující postup. Buď navýšit startovací dávku,což je ale dočasné řešení , nebo nový startér popř. baterku , což je ale celkem velká investice. Jako třetí možnost a nejspíš nejlepší dle mého je nechat upravit řídící jednotku a v ní snížit počet otáček při startu. http://www.teplystart.eu/index.html
Já vyměnil uhlíky ve startéru a je po problému.

Obrázek uživatele radegast

Můžeš mi říct jak může pomoct

Můžeš mi říct jak může pomoct zvýšení startovací dávky, když ta se vlivem nízkých otáček startéru vůbec nekoná? Žádná dávka se nekoná, takže zvyšovat můžeš kolik chceš.

No, podle mně je nejlepší možnost č. 2.
Z nějakého důvodu jsou ty parametry pro start nastavené, nemyslíš?

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele agilive

Přesně ...pravdu má Vojta a

Přesně ...pravdu má Vojta a Radegast přestante s tím experimentovat už mě nebaví to číst.....ten motor musí běhat jako hodinky ale musí být v pořádku periferie jinak jestli chcete za každou cenu ladit motor tak se vyserte na Octavii a kupte si starou 100 ku a tam se můžete uladit do alelujááá tyhle motory běhají velmi dobře pokud je vše v pořádku ....a ještě jedna věc nehrabte se v nastavení Vagu pokud mu nerozumíte nebo přesně nevíte co děláte!!!! Jinak je to hovor o ničem ty hodnoty jakékoli tam nejsou pro srandu králíkům!!! Vím o čem mluvím sami používáme s klukama original diagnostiku Bosch ale tohle mi spíš připadne že každý kdo má nějakou díru do zadku tak si myslí že už je vtom kovaný profík....tak na to opatrně.....PS: Hodně štěstí při kurwení motorů a příslušenství...)))))

Obrázek uživatele kvak

Taky jsem o tom něco

Taky jsem o tom něco četl.Mělo by stačit nechat si upravit "startovací mapy"-řídicí jednotky (ECU)...

Obrázek uživatele AutoMotoTechnik

Ahoj všem, kdyby měl někdo

Ahoj všem,
kdyby měl někdo zájem, tak není problém ECU upravit, již několik let to dělám a umím i další vychytávky (: kdyžtak SZ. Petr

Obrázek uživatele agilive

A za kolik??? :))))))))))))

A za kolik??? :)))))))))))) zase kšeft??? :))))))

Obrázek uživatele AutoMotoTechnik

Pro klubáky za 1500,-

Pro klubáky za 1500,-

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení