Škoda Club - Garáž - Vaše vozy

+ Přídat vůz do klubu


Houmík Classic Combi 1,9TDi

Houmík Classic Combi 1,9TDi
Rok výroby: 
2004
Motor: 
1,9TDi
Výkon [kW]: 
66
Kombinovaná spotřeba [l/100km]: 
5.5
Popis vozu: 

Tak něco o mém voze.
Jak jsem k němu vůbec přišel??
Jsem rád za volantem, ale jelikož se nám mělo narodit malé, tak jsem potřeboval nějaké auto co by uvezlo, kočárek, plínky, oblečky, dupačky atd.. Však to znáte. Dlouho jsem pokukoval po nějakém MPV S-max a galaxy, touran a sharan, citroeny peugeoty atd.. Co čert nechtěl peníze museli jít někam jinam a tak jsem mpv zavrhnul a tak jsem pokukoval po nějakém combi, bmw 525tds, atd.. Po nějakém čase mi volal známý, že mu na prodej přišla z německa octavia combi. Osobně proti škodovkám nic nemám, ale není to značka, kterou bych si představoval v garáži, ale s manželkou jsme se jeli na ni podívat. Na pohled hezký. Výbavu bych spočítal na jedný ruce ale pro byla plná servisní historie i to že majitel v něměcku těsně před převozem udělal všechny servisní úkony jako rozvody, kapaliny atd.. Další plus byl rok výroby 2004 a pro mě bílá barva. Tak jsem se jel projet. První dojmy?? Po sešlápnutí plynu, jsem se divil jak to vystřelilo. Musel jsem se dvakrát podívat do techničáku, kde stojí 66kW. Potom jsme odjeli domů s tím, že dám známému ještě vědět jen si to musím nechat projít hlavou. Asi po dvou dnech jsem mu volal, že auto beru. A tak jsem měl za další dva dny auto doma.
V současné době auto mám už skoro rok a půl a najeto mám asi 30tis. A to jak dlouhé cesty, tak spaní atd.. a proto aby to bylo přehlednější tak to rozdělím do karoserií

I. Komfort - s tím nemám žádný problém jeden den jsem najel s přestávkami 800km a nebýt uskákaných panelů na D1 tak mi nic nebylo, ale když jsem pak asi za měsíc ujel stejnou porci po jiné cestě tak to bylo úplně v pořádku, vůbec mě nic nebolelo.

II. ABS to by mohlo reagovat docela jinak, na mě zabírá na mě až moc brzo

III. Spaní - jeliko se mi podařilo, už se i párkrát v autě vyspat a to jak z důvodu, číhané na ryby nebo prostě jsem jen zůstal daleko od prahy a tak se mi moc chtělo spát, že už jsem nemohl pokračovat. Proto si sebou vozím nafukovací matraci. Je to jednoduché sklopím zadní sedačky natáhnu matraci a spím. Matrace mi vyrovná schod mezi kufrem a sedačkami a spím. Horší je rychlé vstávání přeci jenom nejsem drobek 110kg a 185cm se jen tak nedá lehce otočit.

IV. Motor - jak jsem psal výkonu pobral dost i při tažení přívěsu o hmotnosti okolo 1500kg má dost síly spíš trpí spojka, ale někde jsem četl že jde zkombinovat spojka z 81kW verze tak až se spojka položí tak jí tam dám. Motor slyšet jde ale, že by to bylo nějaké hrozné to se říct nedá, hodně lidí píše, že to je jak si vlézt do traktoru, ale mě to nepříjde. Je pravda, že když je veliký mráz tak než se motor zahřeje tak slyšet klapání jde, ale to musíte být venku a já jsem venku jen když škrábu led z okna a na tu chvíli to není nic co by mě obtěžovalo.
Taky jsem s nedávno absolvoval trasu z ostravy do prahy kde jsem pořád uržoval 130-160km/hodinu a musím uznat, že to moc přemlouvání nechtělo.
Spotřeba?? No v kombinovaném dosahuji někde okolo 5,5 a to se s tím moc nemazlím, ale jinak fakt nevím moc ji neměřím.

V. Výbava tam jak jsem už psal je to Classic tak, že nic původně tam ještě bylo rádio na kazety originál od škody, ale to jsem vytáhnul hned ven a dal jsem si Sencora s BT, CD, MP3, WMA , USB a SD. Jinak ve předu jsou dva repráky, a jedniné co je v elektrice jsou zrdcátka, Jinak nic. Sám jsem měl anabázi, že jsem si nadával, že jsem si mohl koupit, alespoň auto s vyhříváním zrcátek, ale asi až po půl roce mi kolega říká, hele ale oni se ti zrdcátka odmlžily. No zjistil jsem, že to je navedeno na jeden čudlík se zadním oknem. :-D tak jsem se sám sobě zasmál a řekl jsem si, že jsem pitomec a jel jsem dál.

VI. Vzhled - no prostě a jednoduše, je to octavie. Jezdí jich asi 100 000 000 a vidíte to na každém rohu. Mě se po čase začala líbit, ale chtěl bych jí trochu odlišit, aby byla jen má.

výbava:
Classic výbava
přední řidičova výškově nastavitelná sedačka
starý typ přístrojové desky
Vyhřívání zrcátek a zadního okna

Provedené úpravy: 

Koupě tažného zařízení

Plánované úpravy: 

CB radio
Tónovaná okna
zadní kotoučová náprava
17" kola
RS přední nárazník
výfuk laiting
lakované díly v motorovém prostoru
střešní ližiny
pod masku přídavná světla
denní svícení
zadní nárazník s difuzorem

Poruchy problémy: 

Zatím nic Klepy klep

Koupeno: 
Ojeté
Najeto při koupi [km]: 
210000
Najeto [km]: 
200-250tis
Spokojenost (hodnocení jako ve škole): 
1
0

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení