Škoda Octavia s motorem 1,2 TSI/77 kW jde do prodeje

1,2 fsi
Škoda Octavia 1,2TSI.

Již nyní přijímají autorizovaní dealeři v ČR objednávky na Octavii s novým benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW s přímým vstřikováním a přeplňováním turbodmychadlem, známý z modelu Yeti. Díky vysokému výkonu a maximu točivého momentu 175 Nm v rozmezí otáček 1550 – 4100 min-1 je tato velmi pružná pohonná jednotka ideální jak do města, tak pro dálniční provoz. Motor bude volitelně k dispozici se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo také ve verzi se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Moderní motor sleduje trend downsizing; menší objem s vysokým výkonem. Umožňuje tak spojit úspornost a ohleduplnost k životnímu prostředí s přesvědčivými jízdními vlastnostmi. Octavia 1,2 TSI s kombinovanou spotřebou 5,7 l/100 km plní normu EU5 a je nejúspornější benzinovou motorizací modelové řady Octavia. Díky nízkým emisním hodnotám (134g CO2/km) významně přispívá ke snižování emisního průměru vozů Škoda. Zákazníkům bude Octavia 1.2 TSI k dispozici od února 2010. Cena vozu ve verzi Prima je 353.900.- Kč. Již nyní přijímají autorizovaní dealeři v ČR objednávky.

„Na náš objemově nejmenší agregát jsme skutečně hrdí; představuje ideální kombinaci nejnovějších technologií, úsporného provozu a ekologického přístupu k provozu automobilu. Je to vyspělá pohonná jednotka nabízející výborné jízdní vlastnosti za každých okolností.“, řekl Dr. Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj.

Nový agregát navazuje na více než 110 let tradice výroby motorů v Mladé Boleslavi. Závod na výrobu agregátů jej montuje od podzimu roku 2009 a produkce během letošního roku dosáhne 1000 kusů denně. Výroba motorů zaměstnává 600 lidí a každý den sjede z linek až 2800 kusů pohonných jednotek. Kromě motoru 1.2 TSI jde o dvě výkonové varianty motoru 1.2 HTP a dokončovací montáž motorů 1.4 MPI a vznětových motorů 1.4 TDI PD, 2.0 TDI PD, 2.0 TDI CR.

OctaviaFL_01.jpg

OctaviaFL_02.jpg

OctaviaFL_04.jpg

OctaviaFL_031.jpg

Obrázek uživatele lefajs

Tak nevim, na takovou krávu

Tak nevim, na takovou krávu motor ze sekačky, no asi bych s 1,2 bral třeba Clio, to je v poho, ale mám jedničkovou oktu v kombu 4x4 s motorem 2.0 a kdyby tam byla 2.5 tak neprotestuju. No asi ví co dělaj, třeba je to autíko myšlený pro ženský na nákupy, ale na dovču bych s tím teda letět nechtěl. No ale aby baba dojela do práce vo 3 bloky dál, no proč ne.

Obrázek uživatele Anonym

Zase nějakej chytrák, nejsi

Zase nějakej chytrák, nejsi náhodou z Velkého Přítočna? Výrazy sekačka a autíko mi někoho připomínaj:-)

Obrázek uživatele curo

Jezdil jsem YETIM 1.2Tsi a

Jezdil jsem YETIM 1.2Tsi a jsem hodně, musím říct hodně mile překvapen. Mám 1.9 Jtd a 1.6 benzín a tak jsem to bral : jó jede, ale také těžké auto, pořád to držet v otáčkách. OMYL- vše je posazeno jako v mojem dieslu.
Řadil jsem okolo 2 300ot, přičemž auto krásně jelo i pod 2000ot. V kopečku říkám ,že na mne svíti nějaká šipka a 6, kolega na to - hoď 6 stku a přidej, jel jsen skoro 80, hodil 6 přidal a auto přes svou váhu v kopečku zrychlovalo. Vždy jsem měl obsahy nad 1.6 , ale stímhle to byl zážitek. Neporovnávat 1.2 co je ve fabce, je to obrovský rozdíl. Při 90km/h byly ot 2 000.

Obrázek uživatele Anonym

přečti si starší příspěvky.on

přečti si starší příspěvky.on je to sice malej obsah ale vysoke cislo v KW 77KW je dost tolik nema ani 1,6.

Obrázek uživatele Radovan

Teda tak krásný auto podělat

Teda tak krásný auto podělat takovým motorem... kdo si to asi koupí a jak dlouho to vydrží? fakt k smíchu...

Obrázek uživatele Mates

jj to je fakt 1.2TSI to bude

jj to je fakt 1.2TSI to bude lenoch na tak velky auto tak slaby motor.

Věrný Člen ŠkodaOctavia.cz...Škoda Octavia Combi 1.9TDI. Soft by Chipforum.cz

Obrázek uživatele Katom

Jakej lenoch?až se s tým

Jakej lenoch?až se s tým svezeš uvidíš.Je to furt silnější neš 1.6,a to na normální jízdu bohatě stačí.

Obrázek uživatele Radovan

Jenže si vezmi, že vždycky

Jenže si vezmi, že vždycky platí zásada v technice, že někde si to bere daň... Může to bejt možná silnější než 1.6, ale na to já sejřím.... 1.6 jsou motory co vydrží a jízda je pro ně lážo plážo... tyhle motory jsou vyhoněný a kolik si tak myslíš že 1.2 s takovým výkonem vydrží? to auto bude končit tak, že motor bude na odpis a kastla a vše ostatní nový...

Obrázek uživatele Katom

Myslím si že konstruktéři z

Myslím si že konstruktéři z vw to budou mít asi spočítaný,ale asi bych se toho taky bál.

Obrázek uživatele Zabiak

jj spočítaný to maj určitě

jj spočítaný to maj určitě dobře, ale jestli pro nás nebo pro ně je otázka :D

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Mates

Presne todle je muj problem z

Presne todle je muj problem z mym druhym autem mam smarta uprava brabus a to je 600stovka honena turbem a ted my odesel motor a duvod?ten ze ten motor je velkej jak od motorove sekačky a vsechen ůdel tam spada na turbo takze vsechen vykon dela turbo.a to muzu rict ze na rozjedy bez problemu jsem dal jak fabii 1.6 tak octavii na dalnici se kterou jsem se z prdele honil a chudera mela co delat fakt je to šídlo.

Věrný Člen ŠkodaOctavia.cz...Škoda Octavia Combi 1.9TDI. Soft by Chipforum.cz

Obrázek uživatele Zabiak

To je otázka, bohužel teď se

To je otázka, bohužel teď se všechno dělá jako konzum, na pár let.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Mates

jsem zvedavej uz jen to číslo

jsem zvedavej uz jen to číslo 1.2 me odrazuje ale treba mas pravdu a ja se mylim.uvidime az na to auto narazim tak se urcite svezu a potom pisnu ohodnoceni.

Věrný Člen ŠkodaOctavia.cz...Škoda Octavia Combi 1.9TDI. Soft by Chipforum.cz

Obrázek uživatele Zabiak

Spíše koukej na výkon 77kW.

Spíše koukej na výkon 77kW. Já mám v mém tdi 66kW

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Mates

jo je to fakt má to docela

jo je to fakt má to docela dost vysoke cislo 77KW ja mám 92KW ale to mám o dost víší obsah asi tak 6x.

Věrný Člen ŠkodaOctavia.cz...Škoda Octavia Combi 1.9TDI. Soft by Chipforum.cz

Obrázek uživatele Anril

No vzhledem k tomu že motor

No vzhledem k tomu že motor 1.8 20V bez turba se VW vůbec nepovedl, velká spotřeba převodovka na prdinu, tak 1.2 TSI bude zcela jistě lepší volba než 1.8 20V :). Nemluvě o spotřebě, životnost bude zcela jistě v pohodě, osobně si mylsím že pro běžného motoristu je to daleko lepší volba než 1.4 MPi či 1.6. Tsi-čko má i velký točivý moment, takže se nemusí tolik vytáčet. Přečti si test Oc s 1.6MPi vs. Jeti 1.2Tsi

Obrázek uživatele Mates

Nevím jak na tom je 1.8 20V

Nevím jak na tom je 1.8 20V Ale od té doby co ho mám tak jsem sní nad míru spokojenej.sice více papá a převodovku mám Automat a už má nalítano 240000KM a zatim bez problému řadí jak Nová a motor je taky jak novej.To víš musíš se o to starat"pravidelené kontroly atd" a ne jen jezdit.Já na fámy nedávam že 1.8 20V je nepovedenej ja mám skušenost ze je to stejnej držák jako např. TDI.

Věrný Člen ŠkodaOctavia.cz...Škoda Octavia Combi 1.9TDI. Soft by Chipforum.cz

Čtěte také:

Široký sortiment nejlevnějších pneumatik. Skladem letní, zimní i celoroční pneu. Nabízíme kvalitní a ověřené značky pneu jako Barum, Continental, Goodyear, Pirelli, Michelin, Dunlop a další. Expedujeme do 24 hod.

Srovnejte si povinné ručení i havarijní pojistku online na jednom místě a ušetřete tisíce!

Kvalitní autokamery můžete zakoupit v eshopu CEL-TEC.cz

Luxusní nemovitosti Praha FARAON reality

Hledat

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení