InteriérEteriérMotorPodvozekElektrikaMuzika

Výměna bubnových brzd za kotoučové

Je potřeba kotoučová náprava i s lanovody ruční brzdy.
Brzdová kapalina.
Něco na utěsnění trubičky s brzd. kapalinou.obr1 zalomená stará trubička

Dále jen běžné nářadí klíč:16- 2x, 18- 2x, 10, 11,17,
Hever, podpěry, kombinačky, páčidlo


Postup:
1. Rozděláme plasty kolem ruční brzdy a povolíme napínání lanovodů (klíč 10)

2. Vytáhneme lanovody z vodících trubek. Uchopit kleštěmi za železnou sponu a vytočit ven. obr.3

3. Pozvedneme nápravu pod miskou pružin, až se odlehčí tlumič.Poté odšoubujeme spodní šroub. (klíč 16) obr.4 a při opatrném povolování 5cm vyndáme pružinu.

4. Povolíme šroub hlavního silenbloku nápravy (klíč 18). Odšoubujeme hadičku vedení brzdové kapaliny (klíč 11)a utěsníme vhodným přípravkem. Vytáhneme šroub hlavního silenbloku vis. obrázek. Vytáhneme nápravu.

5. Nasuneme kotoučovou nápravo do držáků hlavních silenbloků a zasuneme šrouby. Monážní poloha je vodorovná (podepřít nápravu u misek pružin) (Šroub tam půjde tíž, chce to vystředit díru páčidlem nebo silnějším šroubovákem)

6. Našroubujeme vedení brzd. kapaliny
7. Pozvedneme nápravu v místě misek pružin vsadíme pružiny a přišroubujeme tlumič.
8. Pozvedneme nápravu do téměř provozní polohy a dotáhneme hlavní silenbloky a tlumič, aby se pak nenamáhal skrutem až bude auto stát na kolech.
9. Protáhneme lanovody vodící trubkou a uchytíme na ruční brzdě. Já jsem ji zešteloval na 9 zubů než si sednou stočeny kotouče a novy desky.
10.Ovzdušníme . Nasadíme kola a kocháme se kotouči.

Výměna trvala asi 2.5 hodiny.


Autor: Vaša

[ nahoru ]

[ zpět ]

 

Návštěvní knihaokkazy


© created by zabiak design
Jan Vosátka 2005

NAVRCHOLU.cz
TOPlist