Škoda zasadí strom za každé prodané auto v ČR:

mediumsize-rgb_oc_2112.jpg

Škoda Auto vyhlásila 3. ročník projektu "Za každé prodané auto v ČR jeden zasazený strom". Vyjadřuje tím důraz na ekologické hodnoty, společenskou angažovanost svých zaměstnanců a podporu regionů, kde působí.

Cílem projektu je podpořit nekomerční výsadbu především v místech ohrožených vodní či větrnou erozí, sesuvem půdy či škůdci. Vhodné jsou také výsadby zelených pásů kolem rušných komunikací
nebo revitalizace skládek stavebního či komunálního odpadu.

Do vyhledávání lokalit, kde bude letos vysazeno 58 908 stromků (přesně tolik vozů značky Škoda bylo v České republice prodáno v roce 2008), se opětovně zapojili zaměstnanci společnosti.

"O výsadbu stromů projevily velký zájem obce z regionů, kde máme výrobní závody. Těší nás, že tip jim často dali naši zaměstnanci, kteří v daných obcích působí třeba v zastupitelstvu. Stromky chtějí sázet také myslivecká sdružení, která obnovují zaniklé remízky a hájky v krajině. Část sazenic bude využita na zlepšení druhové skladby lesních porostů v Krkonoších, Jizerských horách a Českém Švýcarsku," řekl vedoucí vnějších vztahů společnosti Škoda Auto Radek Špicar.

Výsadba letos poprvé neproběhne pouze na podzim, ale přibude i sázení stromků na jaře, a to již
v následujících týdnech. Prvními dvěma letošními akcemi jsou vysazování stromů v lokalitě okolí tůně
Pod Zemanovými v Bakově nad Jizerou a výsadba na území obce Bílý Újezd.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení