Škoda chce do roku 2018 zdvojnásobit prodeje

Yeti.jpg

• „World Dealer Conference 2011“ v Praze pro 5.000 partnerů z více než 100 zemí

• Do roku 2018 chce automobilka své prodeje minimálně zdvojnásobit
• Významné investice do produktů, technologií a trhů
• Nový korporátní design podtrhuje vykročení značky do nové éry

„New Power of Škoda“ – s tímto mottem se 10. a 11. února 2011 konala světová dealerská konference obchodních partnerů značky Škoda v Praze. Důvodem pro konání největšího setkání obchodních partnerů značky Škoda za uplynulých 20 let bylo představení nové Růstové strategie značky.

Zhruba 5.000 obchodních partnerů značky Škoda z více než 100 zemí se 10. a 11. února 2011 z první ruky dozvědělo o nejdůležitějších milnících Růstové strategie firmy. Nejvyšším cílem podniku je zvýšení prodejů do roku 2018 minimálně na dvojnásobek. Za tímto účelem Škoda v nejbližších letech rozšíří modelové portfolio produktů a zintenzivní své aktivity nejen v Evropě, ale i na růstových trzích Číny, Indie a Ruska. Začátek nové éry automobilky navíc symbolizuje i nový korporátní design, který byl v Praze poprvé představen prodejcům a importérům značky Škoda z celého světa. Světovou premiéru bude mít nová, svěží podoba značky na autosalonu v Ženevě na počátku března 2011.

„Společně dnes zahájíme novou éru v historii značky Škoda. V nejbližších letech se ve všech oblastech rozjedeme na plný plyn. Budeme tak činit v těsné spolupráci s našimi obchodními partnery z celého světa. Silná prodejní organizace je páteří celosvětového úspěchu značky Škoda. Nyní chceme vyrazit k novým cílům a naše prodeje do roku 2018 minimálně zdvojnásobit. Vy hrajete ústřední roli“, tak znělo poselství Prof. Dr. h.c. Winfrieda Vahlanda, předsedy představenstva společnosti Škoda Auto účastníkům konference.

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland dále objasnil, že Růstová strategie je podložena konkrétními opatřeními: „Nejdůležitější investice již byly vynaloženy, bylo o nich rozhodnuto nebo jsou naplánovány. Intenzivně pracujeme na nových modelech, které naší paletu rozšíří a prohloubí. Předseda představenstva vyzdvihl také podporu, jíž se společnosti dostává z koncernu Volkswagen: „V uplynulých 20 letech od vstupu koncernu Volkswagen jsme společně napsali jeden z nejúspěšnějších příběhů automobilové historie. Spojení s v současné době nejúspěšnějším automobilovým koncernem světa, sjednocujícím několik značek, nám i pro příští léta zajišťuje příznivý vítr do našich plachet. Navíc jsou negativní dopady ekonomické a finanční krize z let 2008 a 2009 z valné části překonány. Škoda prokázala svou sílu a jednoznačně se řadí mezí vítěze.“

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland zdůraznil také silnou stránku značky: „Škoda je jednou z automobilek s nejdelší tradicí a v uplynulých 20 letech odvedla vynikající výkon. Nebylo to nic jiného, než zdařilá renesance legendární automobilové značky ze srdce Evropy. A na to jsme hrdí. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení 26.000 našich zaměstnankyň a zaměstnanců ze všech oblastí podniku po celém světě. To oni udělali ze značky Škoda to, co je nyní: úspěšná společnost, působící po celém světě.“ Značka Škoda je přitom synonymem pro automobily s vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty: „Naše automobily jsou a budou „simply clever“. Jsou chytře konstruovány a vyvíjeny s ohledem na zákazníky a jejich potřeby. V tomto duchu budeme důsledně pokračovat a vyrábět atraktivní, autentické vozy s mimořádnými nároky na poměr ceny a hodnoty, chytrými nápady, vysokou kvalitou zpracování a dobrými užitnými vlastnostmi, např. funkčností nebo důrazem na prostor, pro zákazníky. To je měřítkem pro rozšiřování naší modelové palety.“

Detailně představila Škoda v Praze obchodním partnerům také nový korporátní design značky. V nové podobě, která bude poprvé zveřejněna začátkem března na autosalonu v Ženevě, a poté ihned zavedena ve všech komunikačních prostředcích, vyjadřuje společnost i opticky svou novou sílu a optimistickou náladu. Jürgen Stackmann, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, vysvětlil jednotlivé prvky: „New Power of Škoda – to platí i pro nový design naší společnosti. Od nově vyvinutého loga přes nové písmo až po uspořádání obchodních zastoupení značky: Škoda je silná, čerstvá, mladší a má dynamický styl. A nejen pro novou optickou a technickou orientaci platí: Nikdy předtím si Škoda nestála lépe než dnes. Prvotřídní produkty, loajální a výkonní zaměstnanci, silný mateřský koncern a v neposlední řadě skvěle organizovaná celosvětová prodejní síť jsou garanty našeho úspěchu v budoucnu.“

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení