InteriérEteriérMotorPodvozekElektrikaMuzika

Scoutík z Mladé boleslavi

Škoda Octavia Scout
Škoda Auto rozšiřuje paletu nabízených modelů o atraktivní verzi Octavia Scout, která značce otvírá prostor pro další expanzi
v dynamicky rostoucím segmentu vozů pro volný čas.


Octavia Scout vychází z modelu Octavia Combi 4x4 . K jejím trakčním schopnostem a vnitřnímu prostoru s velkým zavazadlovým objemem (až 1620 l) přidává ještě více individuality a robustnosti. Její světlá výška je v porovnání s klasickým modelem
s pohonem pouze předních kol větší o 40 mm a oproti modelu Octavia 4x4 o 16 mm. To je základ pro ještě snazší překonávání špatných cest s vyjetými kolejemi či úseků s nezpevněným povrchem.

Vnější robustnost vozu s délkou 4581 mm zvýrazňuje nový přední a zadní nárazník, boční ochranné lišty a nástavce prahů. Vůz má standardně černé podélné střešní nosiče, pod hlavními projektorovými světlomety jsou v nárazníku integrované přední mlhovky, na prazích ozdobné lišty s nápisy Scout a na blatnících ochranné lemy. Přední i zadní část vozu chrání zespoda velký nájezdový kryt. Standardem jsou rovněž 17“ litá kola Proteus, jejichž optimalizovaný tvar brání poškození při jízdě v terénu. Záď vozu Octavia Scout zdobí nápis s označením modelu a leštěná koncovka výfuku z ušlechtilé oceli.

V interiéru zaujme kůží obšitý volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy. Pod přední loketní opěrkou se nalézá praktický a objemný Jumbo-Box. Speciálně pro vůz Octavia Scout byly připraveny zvláštní potahové látky sedadel a pevné madlo na přístrojové desce před spolujezdcem.

Vůz Škoda Octavia Scout si zákazníci budou moci objednat s jedním ze dvou výkonných čtyřválcových motorů. Benzinový motor 2,0 FSI má výkon 110 kW
(150 k) a největší točivý moment 200 Nm při 3500 min-1; turbodiesel 2,0 TDI PD disponuje 103 kW (140 k) a 320 Nm při 2600 min-1. Oba motory jsou spojeny s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou; motor 2,0 TDI je navíc vybaven bezúdržbovým filtrem pevných částic.

Modelová novinka používá osvědčený systém pohonu všech kol , který prokázal své přednosti již u modelu Octavia Combi 4x4. Systém pracuje s proměnným rozdělováním točivého momentu mezi koly přední a zadní nápravy podle jejich okamžitých trakčních schopností, a to prostřednictvím mezinápravové lamelové spojky Haldex.

Škoda Octavia Scout bude mít světovou výstavní premiéru letos v září na autosalonu v Paříži a na trh bude uvedena v 1. čtvrtletí roku 2007.

Zdroj: Škoda auto

[ nahoru ]

[ zpět ]

Návštěvní knihaokkazy


© created by zabiak design
Jan Vosátka 2005

Listopad 2005
mapa stránek



optimalizace PageRank.cz
Google PR™ - Post your Page Rank with MyGooglePageRank.com