Klinatronik na RANNÍ CESTU DO PRÁCE

Zajímalo by mě, jak nejlíp nastavit klimatronik aby se nerosily skla při ranní jízdě v teplotách kolem 0°C.

Nevím jestli je to OK, ale mě se strašně rosí celé auto. Úplně se to ztratí až za 30 minut.

Obrázek uživatele agilive

Teďka se nezlob ale nevydržim

Teďka se nezlob ale nevydržim to a tlemím se tady jako kráááva......prostě si vodevři vokna !!!!!!! LOL
Já mám klimačku manuální tudíž v zimně vypnutou a nic se nikde nerosí.........:P

Obrázek uživatele radegast

AUTO aby šel kompresor a pak

AUTO aby šel kompresor a pak tlačítko "Rozmrazování čelního skla".
Směr, teplotu a ventilátor si už nastaví sám. Obyčejně na maximum :) .
Kompresor proto, aby se vzduch nejdřív ochladil a tím vysušil.
Nicméně kompresor stejně nesepne když je teplota venku pod 5 °C (nověji pod 3°C), takže při nuli je to víceméně jedno.

Jestliže se Ti rosí celé auto tak doporučuji jej vyvětrat a vysušit, přes den na sluníčku nechat pootevírané a pod.
Vyměnit pylový filtr.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Tomas01

Filtr mám nový a je suchý,

Filtr mám nový a je suchý, prostor pod čelním sklem je vyčištěný a voda odtéká pryč.

Vyplatí se ofukovat studeným vzduchem (18°C) nebo teplým? Na favoritu to bylo jedno, ten netopil a fučel jak lokomotiva :)

Obrázek uživatele radegast

Jestli to necháš v automatu a

Jestli to necháš v automatu a jen zapneš ofukování čelního skla, tak to bude foukat na max stejně tak teplota se nastaví max, rsp. klapky se přestaví tak aby šel jen teplý vzduch.
Samozřejmně bezprostředně po startu půjde studený a bude teplat jak se bude ohřívat chladící kapalina.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení