Palivové čerpadlo

Ahoj, mám dotaz ohledně podávacího čerpadla nafty u 1.9 TDI (2001, 80kw) u 1.6 benzínu spínalo při otevření dveří řidiče, ale u nafty nic není slyšet ani po otevření dveří ani po otočení klíčem, motor mi po delším stání špatně startuje, tak hledám příčiny, díky Koželák

Obrázek uživatele Bianchi

benzinovy motor ma cerpadlo

benzinovy motor ma cerpadlo v nadrzi a stale ked otvoris dvere vodica,alebo zopnes elektriku,tak Ti nataha ,aby vytvorilo tlak,ale TDi ma cerpadlo pri motore a taha podtlakom z nadrze a nieje ho pocut .horsi start,ked Ti postoji motor,môzes mat aj rozvodmi,ze nemas dobru kompresiu,lebo Ti nedosadaju ventily dobre de sediel,ale to je len jedna z moznych pricin,ale je to dost pravdepodobne, kolko mas najazdených km na tom rozvodovom remeni co mas teraz? mozno ho mas uz vytahany

Obrázek uživatele kozelak

Ahoj na řemenu je 40 tisíc,

Ahoj na řemenu je 40 tisíc, auto mám 2 měsíce, rozvody budu dělat příští měsíc tak uvidím, spíš myslím že bude padat ta nafta, je celkem rozdíl mezi startem po 2 dnech a po týdnu, zkusím ještě porešit naftové filtr je celej zoxidovanej. každopádně díky za řadu.

Obrázek uživatele Bianchi

podla toho co pises,to bude

podla toho co pises,to bude padajuca nafta. keby to boli rozvody,tak by Ti tesne nad nulovou teplotou zle startovalo a pod nulou,ked uz je automaticke zhavenie,tak by Ti to startovalo lepsie.
mne to tak robilo. ked bolo 5 stupnov a motor studeny tak dlho pretacalo a dym ako za tatrou a ked bolo -10,tak na prvy ťuk a motor bezal. spravili sa rozvody a vsetko bolo ok :-)) stale na prvy ťuk
vymeň rovno palivovy filter a mas pokoj a ked mas istotu,ze remen ma 40 000km,tak ja by som rozvody nerobil , vpohode vydrzia este 50 000 podla servisneho intervalu

Obrázek uživatele kozelak

Tak jsem si nechal udělat

Tak jsem si nechal udělat rozvody a chytá to na jedničku, tak asi to bylo vytahaným řemenem. Díky Koželák

Obrázek uživatele Bianchi

tak potom ten remen nemal

tak potom ten remen nemal 40000 ako si pisal,ale 90000 a mozno aj viac. mal si stastie,ze sa nepotrhal
ten od koho si kupil auto klamal,ale ked jazdi dobre, tak to mas v suchu :-)) nech Ti slúži

Obrázek uživatele kozelak

Ahoj to je bohužel riziko u

Ahoj to je bohužel riziko u ojetýho auta, tedy alespoň v ČR, naštěstí to neruplo.

Obrázek uživatele saluckaf

čao na kolik tě vyšly ty

čao na kolik tě vyšly ty rozvody? Taky je budu muset vyměnit jen nevím za co je budu vyměňovat. Lucka

Obrázek uživatele kozelak

Ahoj já jsem to směnil, za

Ahoj já jsem to směnil, za zbořenou feldu, ale nechával jsem dělat rozvody na 1,6 a vyšlo to sakum pikum do 6.000,-Kč, servis kousek od Říčan u Prahy. Kdyžtak ti dám kontakt.
Koželák

Obrázek uživatele kozelak

Ok, zkusím vyměnit ten filtr

Ok, zkusím vyměnit ten filtr pak dám vědět, teď na to kašlu dělal bych to venku a nehodlám přimrznout k motoru, tak tedy "až se oteplí, až se oteplí"
Každopádně díky

Obrázek uživatele radegast

Klidně může nafta "padat". Na

Klidně může nafta "padat".
Na palivovém filtru je zpětný ventil. Zkontroluj/vyměň pro začátek ten.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení