Sací potrubí Octavia 1,8 20V

Zdravim,

Chtel bych se zeptat,jestli je mozne u Octavie 1,8 20V motor AGN vymenit saci potrubi.
Mam prvni typ (1997) s pevnym sanim a chtel bych vymenit za uzsi,plastove,ktere nasledovalo od roku 1998.

Mate s tim nekdo nejakou zkusenost? Lze to technicky provest?
Opravdu je plastove sani o tolik lepsi,jak se o nem rika?

Diky za rady a preji hezky den

Obrázek uživatele agilive

Ahojky mám tenhle motor 1998

Ahojky mám tenhle motor 1998 AGN ale s novějším plastovým sáním jede to hezky problém u Tebe by možná neměl být ale skočil bych za mechanikem protože 100pro se to bude muset nějak nastavit přes VAG nebo tak přeci jenom je to sání no......a zjisti si na kolik by tě ta sranda vyšla nemám ponětí......

Obrázek uživatele Venca V.

Diky za info,ale vypada to,ze

Diky za info,ale vypada to,ze uz na to nedojde.Auto jsem musel odstavit.
Vyletela mi spotreba na 10,5l na 100km.
Vubec nevim proc?
Auto zacalo byt line a zere jako krava.
V lete jsem dal novy stredovy a koncovy dil vyfuku a spotreba spadla z 9,0 na 8,3l
Ted ale bez varovani jezdim za 10,5-11,0l na 100km
Mam nove filtry,olej,svicky.Koupil jsem novou vahu vzduchu,ale je to porad stejne.
Co by to jeste mohlo byt??
Prosim poradte...jeste premyslim o vymene lambdy a teplotniho cidla,ale nevim,jestli to ma smysl.
Mate nekdo podobne zkusenosti?
Jen pripominam typ motoru 20V AGN s pevnym sanim,najeto 240000tkm.

Diky moc,uz jsem zoufaly a auta se mi nechce zbavovat

Obrázek uživatele agilive

Mě tohle dělala Lambda sonda

Mě tohle dělala Lambda sonda zkus si nechat od někoho změřit emise a napíchnout to na VAG mělo by se to ukázat já prve jezdil za 11,2 než jsem ji vyměnil to dělá taky pěkný sprasky......

Obrázek uživatele Venca V.

Diky za tip, Zkusim to nechat

Diky za tip,
Zkusim to nechat probehnout VAGem a uvidim,co se ukaze.
Poprve,kdyz to zaclo zrat,tak byla v loji vaha vzduchu,ale na diagnostice to zadnou chybu neukazalo.
Doufam,ze tentokrat to tak nebude.
Nemam rad takove to "strileni na slepo".
Jsem cerstve po STK a Emisich a na emisich mi rikal,ze je to pomerne vysoko,ale ze to bude vekem a nekde to asi fouka...

Obrázek uživatele agilive

No a to je ono takle přesně

No a to je ono takle přesně to dělalo mě ........někdy VAG napíše lambda zkrat na kostru nebo tak něco....ale taky nemusí napsat nic.......jako mě.....uvidíš...

Obrázek uživatele Venca V.

Tak jo,dneska se domluvim s

Tak jo,dneska se domluvim s mechanikem,aby me napichl na VAG a uvidim,co z toho vzejde :-)
Jestli nic, tak ji stejne vymenim a uvidi se ne?
Jakmile to zjistim,dam Ti vedet,jak jsem dopadl.Pocitam,ze do konce tydne neco zjistim.
Zatim diky za info a cus....
Btw...jakou mas spotrebu u sveho mazlika?

Obrázek uživatele agilive

Ahojky jo vyměn ji pokud je

Ahojky jo vyměn ji pokud je stará už bude pryč......poslušně hlásim že to nerad píšu..:)) Protože je takový mýtus že tyhle motory Tě sežerou zaživa takže já tam mám dlouhodobou 7,6..........to jde.....:))) V létě i 6,9 takže takhle....když se hezky povozim posedne mě sportovní duvh a poztrápim nějakou tu naftu..:D tak samozřejmě 8,2 ale to jen výjimečně když vyháním prach a pavouky...:))

Obrázek uživatele Venca V.

Jo jo,je to jak rikas,neni to

Jo jo,je to jak rikas,neni to zadny des,pokud je vse ve stavu,v jakem ma byt a nejezdis denne jako posuk.
Podle mne se i s TDI da jezdit za 7litru a vic....(ted me tady naftaci ukamenujou....),ale zalezi na ridici a jak si toho hledis
Kdyz jsem ji koupil,mela najeto necelych 180000tkm a jezdil jsem 7,2l "okolo komina" a Rakovnik-Sumava a zpet pod 6,5.
Takze se to necha.......

Obrázek uživatele agilive

Přesně je to tak dá se sní

Přesně je to tak dá se sní jet i za 6,3 úplně v pohodě.....soused má Tiguana 125kw naftu jezdí s tim jako magor honí to studený a dlouhodobou má 7,4 no tak jaký je mezi námi rozdíl když nafta je skoro dražžší než benzin.......nechápu.....no to je jedno...prostě je to o řidiči a jinak to není ...nebo s tím autem něco je....žádná jiná možnost není......

Obrázek uživatele Venca V.

Tak podle ocekavani VAG nic

Tak podle ocekavani VAG nic nenasel.
Jeste koupim tmel a utesnim spoj mezi koncovym a stredovym dilem,kde to fouka,ale nechce se mi verit,ze to bude ten problem.Pristi mesic udelam tu lambdu a uvidim,jak to dopadne.

Obrázek uživatele agilive

Jo vyměň ji a bude klid mě

Jo vyměň ji a bude klid mě VAG taky nic nenapsal a byla špatná jak jsem dal novou chvíli jsem jezdil a spadlo to z 11 na 6,7 což sem koukal jako blázen.....

Obrázek uživatele Venca V.

Prosim Te,jeste nez koupim tu

Prosim Te,jeste nez koupim tu Lambdu....koukal jsem,ze nektere se prodavaji s konektorem a nektere bez ( jen dratky na konci)
Ktera tam patri u rv 1997??

Obrázek uživatele agilive

Většinou Ti to řekne podle

Většinou Ti to řekne podle winka karoserie každý schopný obchodník.....no ajinak se tam koukni je na pravé straně v takové černé schránce....dva šroubky vedle konzole podlahy pod spolujezdcem....já tam měl konektor....

Obrázek uživatele Venca V.

Tak jsem vlezl pod auto a

Tak jsem vlezl pod auto a nasel toto :
http://miniatlas-vazek.zonerama.com/Album/229381

Je to konektor? Zkousel jsem to rozdelit rukou,ale neslo to.Nerad bych neco utrhul

Obrázek uživatele agilive

Jo je to konektor dobrý...ten

Jo je to konektor dobrý...ten se rozdělit dá akorát za ty léta je pohromadě no......zarostlej Tys tam neměl ten černej domeček ve kterým je ten konektor schovanej???? Tak ho někdo urazil no....takovej plastovej oblej domeček ve kterým tohle bydlí....no tak tohle bude vyskratovaný to neni vůbec funkční no....to dostalo pěkně zahulit na to jde všechen bordel....podívej jak to má vypadat správně nebo já Ti pošlu fotku.....dá se to určitě koupit....musel by to byýt kryt lambdasondy nebo konektoru ale takhle je to špatně......jinak ano je to konektor stejně pokud ji budeš chtít povolit a už budeš mít koupenu novou tak ten drát střihni abys tam mohl dát pořádný klíč na povolení já to dělal taky tak......pa

Obrázek uživatele Venca V.

Ta cerna krytka tam byla,já

Ta cerna krytka tam byla,já ji sundal před focenim. Je na dvou plastových matkach.
Lambda je jak jsem koukal na výfuku ze shora,to bude prima se na ni dostat.

Obrázek uživatele agilive

Docela to jde taky jsem u

Docela to jde taky jsem u toho nejdřív sakroval ale kupodivu šla i dobře povolit....takže nebyl problém......uvidíš sám...

Obrázek uživatele Venca V.

Jeste me napadlo,neni u toho

Jeste me napadlo,neni u toho knektoru nejaka pojistka,ktera se musi zmacknouk/vycvaknout,aby to slo rozdelit od sebe?
Jen me to tak napadlo.....je mi divny,ze to neslo rozpojit...

Obrázek uživatele Vojta777

Ano samozrejme konektor je

Ano samozrejme konektor je zajisteny mrkni na nej poradne a uvidis tam takovy zobacek, strikni na celou svorkovnici nejaky uvolnovac aby to slo lepe od sebe a pak pomoci maleho sroubovacku odjistis ten zobacek, spatne se to takhle vysvetluje,ale pozor at to zajisteni neulomis.

Obrázek uživatele Venca V.

No já jsem si myslel,ze tam

No já jsem si myslel,ze tam je bud nějaká pojistka,nebo to není konektor. Za dva týdny mi přijde sonda,tak se do toho pustin,když počasí dovoli.Kéž by to byl cely můj problém......

Obrázek uživatele Vojta777

vsak lambada se da pres vag

vsak lambada se da pres vag nacist jake udava hodnoty a podle toho zjistit jestli je KO.

Obrázek uživatele Venca V.

Hmm,tak to mi technik

Hmm,tak to mi technik nerekl,akorat kouknul,co tam mam za chyby a smazal je.Tot vse.Priste jedu jinam.....pry je to vyfukem.Je pravda,ze to trochu fouka v jednom spoji,ale ne tolik.Alespon si to myslim.Kdyz spotreba najednou vyleti o 3l na sto....

Obrázek uživatele Vojta777

pokud nefouka ze by byla

pokud nefouka ze by byla urezla trubka tak moc neverim tomu ze by to bylo v tom.

Obrázek uživatele Vojta777

jeste bych vycistil klapku,

jeste bych vycistil klapku, smazal adaptacni hodnoty a udelal zakladni nastaveni skrtici klapky

Obrázek uživatele Venca V.

Vyfuk jsem v lete daval uplne

Vyfuk jsem v lete daval uplne novy ( stred a konec),ale trochu to tam fouka,to je videt,jak je to ohuleny.To zatmelim.A s tou klapkou je to dobry tip.Ja to zkousel cistit nejakym sprayem od Bramera.Ale za chodu a vsechno tedy teklo dovnitr a spalilo se.Cili to bylo takove cisteni/necisteni.Vyndam ji a vycistim celou.

Obrázek uživatele Vojta777

dej vsude nove tesneni, a

dej vsude nove tesneni, a hlavne pak to zakladni nastaveni aby probehlo v poradku a zkontrolovat ustalene hodnoty

Obrázek uživatele Venca V.

Pánové přeji šťastný a vesely

Pánové přeji šťastný a vesely novy rok 2014,spoustu radosti s vašimi plechovými miláčky a spoustu šťastné ujetých kilometru bez nehod. At se Vám a Vaši rodinám daří a at je ten novy rok aspoň o trochu lepší,než ten starý.

Obrázek uživatele Venca V.

Zdar panove, Tak jsem s tim

Zdar panove,
Tak jsem s tim zajel do druheho servisu.Udelali kompletni diagnostiku a zjistili vadne teplotni cidlo a kyslikovou sondu.
Tak v sobotu huraa pod auto a vymenim to a mel by byt klid.
Kez by to bylo jen toto.
Lambda 2400Kc a cidlo 350Kc.Oboji pro sichr original vyrobce a jsem na to velice zvedav.
Pak dam vedet,jak je to se spotrebou po vymene.

Obrázek uživatele agilive

No tak vidíš to chce jen

No tak vidíš to chce jen někoho šikovnýho no....

Obrázek uživatele Venca V.

Tak od vcerejsi výměny lambdy

Tak od vcerejsi výměny lambdy a teplotního cidla jsem se spotřebou na 8,5/100km.
Tedy mnohem lépe,než před tím.
Pořad to ale není ono. Všiml jsem si ještě jedné veci.
Nehýbe se mi ručička teploty. Ačkoli už je auto ohřáté,tak je ručička úplne dole a nebo povyleze jen o kousek. Tak o 5mm. Ale z topení to fouká teple.
Je možné,ze je v háji termostat? Melo by to vliv na spotřebu?
A po te výměně lambda a čidla je nutné jezdit s tím na diagnostiku?
Omlouvam se za připadne překlepy,ale píšu na tabletu a občas to doplní úplnou kravinu.

Obrázek uživatele Venca V.

Tak od vcerejsi výměny lambdy

Tak od vcerejsi výměny lambdy a teplotního cidla jsem se spotřebou na 8,5/100km.
Tedy mnohem lépe,než před tím.
Pořad to ale není ono. Všiml jsem si ještě jedné veci.
Nehýbe se mi ručička teploty. Ačkoli už je auto ohřáté,tak je ručička úplne dole a nebo povyleze jen o kousek. Tak o 5mm. Ale z topení to fouká teple.
Je možné,ze je v háji termostat? Melo by to vliv na spotřebu?
A po te výměně lambda a čidla je nutné jezdit s tím na diagnostiku?
Omlouvam se za připadne překlepy,ale píšu na tabletu a občas to doplní úplnou kravinu.

Obrázek uživatele agilive

No takhle to víšže je lepší

No takhle to víšže je lepší si to tim VAGEm zkontrolovat vždy když se Ti něco nezdá...já jej mám doma takže si to dělám sám a klukům taky když někdo potřebuje pokud se ti ručka nehýbe nebo jen málo může být špatné to nové čidlo teploty ...stalo se mi taky...a zjistíš to tak že to píchneš na VAG a uděláš kontrolu akčních členů je to přístrojová deska ,..já měl termostat špatnej 2 roky a na spotřebu to vůbec vliv nemělo..akorát z kopce v zimě mi padal ručka teploty..a mírně to topilo jakoby hůř..a co ten výfuk neutíká???

Obrázek uživatele Venca V.

Výfuk jsem zatmelil a drží.

Výfuk jsem zatmelil a drží. Už to nikde pod autem neutika.
Zajedu s tím ještě jednou na ten vag a uvidim.
Každopádně už tech 8,5 je uspech

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení