Škoda Club - Garáž - Vaše vozy

+ Přídat vůz do klubu


Škoda Octavia Ambiente SLX

Škoda Octavia
Rok výroby: 
2000
Motor: 
1,9TDi
Výkon [kW]: 
81kW
Kombinovaná spotřeba [l/100km]: 
5,1
Popis vozu: 

Neupravovaná - Škoda Octavia ve výbavě Ambiente SLX s orig. RS předkem. Mám ji už čtyři roky, ale neměnil bych ani náhodou - nejlepší auto, které znám - spotřeba, spolehlivost, jede to a však víte ...

Provedené úpravy: 

Ošetření třmenů na stříbrno.

Plánované úpravy: 

Zatmavení skel, větší kola.

Poruchy problémy: 

Po výměně turba a spojky ve 230 tis km a dalších provozních záležitostech v průběhu jako koutouče, desky, kapaliny atd. je auto bez závad.

Koupeno: 
Ojeté
Najeto při koupi [km]: 
109000
Najeto [km]: 
200-250tis
Hlavní fotky: 
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Spokojenost (hodnocení jako ve škole): 
1
4.25
Průměr: 4.3 (4 hlasy)
Obrázek uživatele Pifan

ja mam oko za tahokovem na

ja mam oko za tahokovem na strane u spolujezce. musis ho tam mit taky...za mrizkou :)

Obrázek uživatele tomasbulva

díky za info - mrknu na to -

díky za info - mrknu na to - naštěstí jsem ho nikdy nepotřeboval - máme přeci spolehlivá auta, že? :-)

Obrázek uživatele Tommy

Vhtěl bych se tě zeptat

Vhtěl bych se tě zeptat jestli v tom RS nárazníku máš danej tahokov nebo origo mřížky. Díky

Octavia kombi 1.8 Turbo-lpg r.v. 2004

Obrázek uživatele tomasbulva

Celý je to originál, protože

Celý je to originál, protože tam na předku nic na tahání není. Nebo jsem to aspoň nenašel :-)

Obrázek uživatele tomasbulva

jo tak je - našel :-)

jo tak je - našel :-)

Obrázek uživatele spiderWC40

ahoj tahokov jsou mrizky do

ahoj tahokov jsou mrizky do narazniku a masek atd. Nic spolecnyho s tahanim. Jinak jak ti odchazi turbo?ja mam najeto 147000km a kdyz to auto proslapnu tak mi vypina turbo a jede to strasne line. Je prej zaneseny a staci vycistit!!!

Obrázek uživatele tomasbulva

Aha - díky taky za info -

Aha - díky taky za info - jsou věci, který se musí člověk pořád učit ... Jinak turbo mám druhý - jedno se měnilo ve 108tis a teď ve 223tis se začíná projevovat i to druhý - jede to hůř, nemá to ten správný TDi zvuk a celkově to tak zní, jako že je po turbu. Na to vyčištění se ještě poptám - dík za tip . Napíšu sem, co mi to opravilo nebo na co jsem přišel...

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení