Nemyslíš zaplatíš - mladík doplatí na chvástání

See video

Ministerstvo dopravy představilo další televizní spot v rámci kampaně Nemyslíš – zaplatíš! Ukazuje osud mladíka, který se za volantem neovládl, přecenil své řidičské schopnosti a zaplatil za to životem. Klip upozorňuje na velký problém na českých silnicích, kterým je agresivita řidičů. Režisérem sedmého a posledního TV spotu Nemyslíš – zaplatíš! byl opět Filip Renč, autorem scénáře reklamní agentura Euro RSCG.

Podle dlouhodobého evropského průzkumu více než polovina českých řidičů pociťuje agresi jiných řidičů vůči sobě samým. Projevů agresivního chování je totiž celá řada, ne jen nedovolená rychlost a riskantní předjíždění, jak ukazuje klip. Patří sem i nedodržování bezpečné vzdálenosti, kličkování, bránění ostatním zařadit se do jízdního pruhu, nevhodné používání dálkových světel a zvukových znamení nebo slovní útoky.

„Agresivita na silnicích vytváří nebezpečné situace, které vedou k dopravním nehodám. Všichni řidiči by se měli zamyslet nad tím, jestli by k ostatním účastníkům silničního nemohli být více ohleduplní,“ říká ministr dopravy Gustáv Slamečka.

Nový spot se v televizích objeví od 24. 8., postupně ho nasadí všechny tři celoplošné stanice. Ovšem zatímco Nova a Česká televize ho vysílají bez omezení, Prima bude část klipu před 20. hodinou zakrývat černým čtvercem. Činí tak z obavy, že některé scény mohou působit na dětského diváka děsivě a tím narušit jeho psychický vývoj. Plná verze bude k vidění také na stránkách www.nemyslis-zaplatis.cz.

Leoš TržilCelá kampaň bude trvat do konce roku 2010 a její součástí jsou také billboardy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty, internetové bannery, informační letáky a roadshow. Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! už získala řadu ocenění od odborníků na reklamu a komunikaci.

Nemyslis.JPG

Jak se vám líbí tento klip? Myslíte, že zlepší situaci na silnicích a nebo jsou to vyhozené peníze? Pište do diskuze pod článkem:

Obrázek uživatele Anonym

Zpřísnit zákony, větší

Zpřísnit zákony, větší pravomoce do ruk policie. Na tyhle spoty se stejně dívají jen slušný lidi. Darebáci nemají čas čučet na TV.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení