Škoda Club - Garáž - Vaše vozy

+ Přídat vůz do klubu


black-alex7

Škoda Octavia
Rok výroby: 
2001
Motor: 
1,9 TDI
Výkon [kW]: 
105 kW
Kombinovaná spotřeba [l/100km]: 
5,5
Popis vozu: 

1,9 TDI 81 kW,

Provedené úpravy: 

Chip na 105 kW, repro JBL, autorádio kenwood, přední nárazník RS, chromované kroužky kolem budíků, řadička RS

Plánované úpravy: 

snížení, folie na zadní okna, výfuk RS,chromovanu masku nastříkat dočerné matné

Poruchy problémy: 

žádné

Koupeno: 
Ojeté
Najeto při koupi [km]: 
130000km
Najeto [km]: 
0-100tis
Hlavní fotky: 
Škoda Octavia
Spokojenost (hodnocení jako ve škole): 
1
3
Průměr: 3 (1 hlas)
Obrázek uživatele Zippacek

Ze zásady nemusím

Ze zásady nemusím "pohřebáky",ale téhle oktuli ta černá sedne. Hezká. Decentní a přitom lehká elegance upíra z Nosferatu.. Buď zdráv.

Obrázek uživatele TominoCZ

Krásná oktávečka...můj malý

Krásná oktávečka...můj malý sen mít Octavii Combi v TDI...krásná, opravdu krásná :)

Obrázek uživatele Pepek

Vitej v garazi.

Vitej v garazi.

Obrázek uživatele JakubSkopal

čau moc pěknej kombajn můžu

čau moc pěknej kombajn můžu se jenom zeptat co to tam máš za čip? od koho? brácha shání něco podobnýho aby to mělo těch 105Kw díky.

Obrázek uživatele alex7

ahoj, je to od TDI POWER.

ahoj, je to od TDI POWER. jsou z Berouna

Obrázek uživatele Zippacek

Ahoj,jen jsem četl příspěvek

Ahoj,jen jsem četl příspěvek a tak jsem chtěl něco moudrého dodat. Nicméně jsem taky zvažoval chipnutí svého "pouze 66kW motoru",ale ceny se na webu hýbou od 5-15tis. Na rovinu... je to většinou fakt předražené! Máme tu ve městě pár týpků,co fakt "uměj" a cena se za chip s vyladěním pohybuje tak 5tis. paušál. Vše dost "nad", je zbytečně moc! Je jasný,že z 66 neudělám 105kW, to jde tak od 82 motoru výš. Jednak má jiné difuzory trysek a úpravy na turbu a taky jsou dané nějaké krajní meze! Je fajn,že můžeš hýbat se spoustou charakteristik, ale něco za něco! Pak jsou z toho propálené písty, upeklý turbo apod, a nemluvě o tom,že u technický emisní kontrolu fakt neprojdeš a čip ti tam snadno diagnostikou najdou! Nemají to moc rádi!

Já šel do Powerboxu,jsou na trhu dostupný asi 3 výrobci. Montáž zvládne každý člověk,který alespoň v ruce držel 10" klíč a umí rozpojit svorkovnici! Nastavení je pak na pár minut! Nemůžeš ale hýbat charakteristikou motoru natvrdo,jako to jde přes počítač u čipu. Zase ale nic nezmrvíš! A pořídit se dá v SRN od 60Eur!!! To je mazec,když ti ten samý namontuje nějaká tuningová firma,vaří na něm kotel a je to fakt byznys!!! Navíc ho před STK tlačítkem vypneš a nic tam nikdo nepozná,auto jede normálka,jako by tam žádnej box nebyl. Zatím jsem s tím nadmíru spokojen a spotřeba šla dolů asi 10%.

V práci máme služebák (chipnutou octuli 82kw na cca 102 + upravené spínaní turba o nějakou chvilku dřív) a jede to jako čert. Hlavně od dolní hranice otáček. Pak už to není tak markantní. Jenže spotřeba je v průměru 6,5 a když to cvakneš na tempomat,nedá se s tím skoro jet. Má to hrozný rázy,když koriguje výkon profilu tratě a já to cukání nemám rád.. není to vůbec plynulý.

Obrázek uživatele jujkac1

Ahoj vítám další krásný

Ahoj vítám další krásný kombík

Obrázek uživatele Josef

Pridavam se a taky te vitam,

Pridavam se a taky te vitam, obzvlast k nam cernym kombikum :-)

Obrázek uživatele jujkac1

Jo jo černá je super

Jo jo černá je super

Obrázek uživatele martin

Moc krásná kokta , dej víc

Moc krásná kokta , dej víc fotek

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení