Designová studie ‘ŠKODA VisionC’– Další fáze modelové ofenzivy značky ŠKODA

ŠKODA VisionC

Značka ŠKODA v rámci největší modelové ofenzivy ve své historii obnovuje a rozšiřuje svou modelovou paletu. Přitažlivé pětidveřové kupé ‘ŠKODA VisionC’ je předzvěstí dalšího evolučního kroku v designu značky ŠKODA: Design bude expresivnější, dynamičtější, emocionálnější a podtrhuje další vzestup značky. Studie pětidveřového kupé současně ukazuje šíři možností inovativních koncepcí karoserie.
ŠKODA VisionC

​ŠKODA už více než 100 let vyrábí automobily, které splňují vysoké nároky na kvalitní design. Studií ‚ŠKODA VisionC’ automobilka opět potvrzuje svou designérskou a vývojářskou kompetenci společnosti s bohatou historií.

„‚ŠKODA VisionC’ je předzvěstí další evoluce designu značky ŠKODA. Podtrhuje vzestup automobilky. Vůz je důkazem vynikající designérské a vývojářské kompetence a podtrhuje dynamiku a vysokou hodnotu značky s bohatou tradicí,“ říká Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO.

Jako pětidveřové kupé zaujme designová studie ‚ŠKODA VisionC’ novým expresivním, dynamickým a emocionálním designem. Mimořádně působivé je střídání měkkých, lehce konturovaných, konkávních a konvexních ploch a ostrých, přesných linií. Plochy a proporce přesvědčí svým jasným uspořádáním a nezaměnitelnou hrou světla a stínů. Příď studie je sebevědomá a dynamická zároveň. Překvapivým řešením je záď s radikálním zakončením pátých dveří.

Vedle designových kvalit dokládá ‚ŠKODA VisionC’ působivě koncepční sílu vývojářů značky ŠKODA: design, technika, prostornost, funkčnost a emocionální tvary karoserie typu kupé se tu spojují v přesvědčivou jednotu. ‚ŠKODA VisionC’ nabízí dostatek místa pro čtyři osoby a jejich zavazadla.

Typické pro vozy ŠKODA jsou rozměrné páté dveře a velký objem zavazadlového prostoru. Moderní technika MQB, hnací řetězec blízký sériovému stavu, nízká hmotnost a optimalizovaná aerodynamika představují velký potenciál pro promyšlenou individuální mobilitu.

Pod kapotou pracuje přeplňovaný motor 1,4 TSI/81 kW, který je konstruován pro spalování zemního plynu i benzinu. Při provozu na zemní plyn spotřebuje vůz pouze 3,4 kg, resp. 5,1 m3 zemního plynu na 100 kilometrů, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 91 g na kilometr. ŠKODA tak dokazuje, že i atraktivní vozy střední třídy s konvenčním pohonem mohou již dnes dosáhnout náročných hodnot emisí CO2, definovaných v předpisu EU 2020.

ŠKODA VisionC

ŠKODA VisionC

ŠKODA VisionC

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení