Škoda zahájila výrobu modernizované legendy 1,2HTP

mediumsize-rgb_b_1539.jpg
ŠKODA ZAHÁJILA VÝROBU MODERNIZOVANÉHO TŘÍVÁLCE

Škoda Auto zahájila ve svém závodě na výrobu agregátů v Mladé Boleslavi, sídle české automobilky, produkci modernizovaného motoru 1.2 HTP. Rozsáhlé úpravy tohoto úsporného tříválcového zážehového motoru jsou výsledkem práce technického vývoje.

Modernizace motoru zahrnuje různá opatření. K nejdůležitějším patří výměna článkového řetězu, pohánějícího rozvodové ústrojí, za ozubený řetěz. Mimoto se podařilo snížit hmotnost klikové hřídele. Úpravy se týkají obou variant motoru, tedy jak dvou-, tak i čtyřventilové verze.

„Úpravy stávajícího agregátu se též díky provedené optimalizaci hmotnosti projeví zlepšením kultivovanosti jeho chodu, úsporou spotřeby paliva a snížením emisí a hlučnosti,“ vysvětlil Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast technického vývoje.

Modernizovaný tříválcový agregát 1.2l je určen do modelů Škoda Fabia a Roomster, VW Polo a Fox, Seat Ibiza a Cordoba. V roce 2008 bylo v závodě Škoda v Mladé Boleslavi vyrobeno 270 875 tříválcových atmosférických motorů 1.2l.

Konstrukční schéma starého HTP:

mediumsize-rgb_b_1568.jpg

mediumsize-rgb_b_1526.jpg

mediumsize-rgb_b_1536.jpg

Do diskuze přidávejte přezdívky tohoto již legendárního motoru.

Obrázek uživatele Anonym

HTP H-HODNE T-TRAPNY P-POHON

HTP

H-HODNE
T-TRAPNY
P-POHON

Obrázek uživatele Anonym

HTP aneb

Houby tahne potvora
Ho..o tahne pi.a
BTW: Byl jsem poucen ... :-)

Obrázek uživatele Zabiak

HTP - Hanba to prodávat. HTP

HTP - Hanba to prodávat.
HTP - Honem tlač pí--o
:-))

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Anonym

HTP, HTP, HTP..........

Hovno To Pojede, Honí Tři Písty, Hned To Prodej........... :-)

Obrázek uživatele Zabiak

Přidávejte vtipy a přezdívky

Přidávejte vtipy a přezdívky tohoto legendárního motoru:
HTP - hov-no to pojede :-)))

Jinak nic proti tomuhle motoru. Je to dobrý motor. A jako čech jsem na nej patřičně hrdý.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Hepcziiik

a co HaŤaPka? :-))

a co HaŤaPka? :-))

Obrázek uživatele Petr G.

HTP

Hodně Teče Palivo =)

Obrázek uživatele Jaster

Vzhledem k urceni motoru i

Vzhledem k urceni motoru i auta - mesto je to idealni varianta, zabira krasne odspoda opropti starejm MPi 1,4 nebo 1,3 .. motor nema krom orubeneho retezu zadne konstrukcni vady a ve meste se da jet pohodove za 6L.. coz nedam ani s mojim naftakem na kratky trasy..

Obrázek uživatele Petr G.

Spotřeba

Já měl dnes spotřebu 4.9l/100km a mam 1.9Tdi 81 kw. Ano dá se zajet i za 6.5 ale styl jízdy se moc nezhoduje s představou policistů =D .1.2HTP sice je do města ideální ale při dlouhých cestách je k ničemu. V tomto vyhrává jeho vetší sourozenec 1.4 16v a tudíž je to hned před Tdi nejvhodnější agregát do Fabie.

Obrázek uživatele Hepcziiik

Mno, mě se ten motor moc

Mno, mě se ten motor moc nezamlouvá. vzhledem ke kubatůře se o úspornosti rozhodně nedá hovořit, při jízdě je v autě kravál jak v traktoru.
Zlatá moje Fabia 1.0 4-válec - klidný chod, při jízdě po městě není motor skoro slyšet, průměrná spotřeba kolem 5 litrů. za 1.2ku bych ji rozhodně kvůli pár kW nevyměnil...

A pokud nedáš v dieselu po městě pod 6 litrů, buď máš buď americkej koráb nebo náklaďák nebo jsi naprosto příšerný šofér. Jako hlavní auto v rodině mám osvědčenou O I. 1.9TDI 66W v kombíku a musim říct, že přes 6 litrů se dostanu jen při hodně divoké jízdě stylem brzdy/plyn. Jinak se standartně pohybuju do 4,7L.
BTW: na delší vdálenosti mám osobní rekord 3,2 L. holka moje zlatá(vlastně zelená), jezdí skoro zadarmo :-)))

Obrázek uživatele Jaster

1.0 Junior byl snad nejvetsi

1.0 Junior byl snad nejvetsi omyl v historii fabie, nastesti ji zanedlouho stahli .. mel sem tu cest jen jednou a sileny.. na kratky trasy po meste se studenym motorem ze u 1.9TDi na realnych 5L nedostanes ani nahodou... zato s HTP to neni problem... 37Kw vs. 51. je obrovsky rozdil .. s litrem se fabie ani pomalu nerozjede - proste spatny vtip ..

Obrázek uživatele Jaster

A jestli se pres 6litru

A jestli se pres 6litru nedostatnes pri divoky jizde, tak to by me zajimala ta "divoka jizda" .. s 66tkou neni porblem se dostat na realnych 8L (ne to co ti ukazuje palubak) ..
Jinak ja jezdim pri svizne jizde za 7,5L s TDickem (ale 90 na okresce a 130 na dalnici se nevlacim tj.) jako ostatni co maji upraveny tdi na 200HP a vice..

Obrázek uživatele Katom

To co ukazuje pc je na 100%

To co ukazuje pc je na 100% přesný

Obrázek uživatele Voj Kad

+ - 0,2 litrů/100km

Dva roky jsem si dělal statistiku s benzínem 1,6 co se týče natankované skutečnosti a PC a dělalo mi to odchylku max. 0,2 litrů/100km. A to tak, že PC ukazoval více.

Obrázek uživatele Jaster

Spocitej si spotrebu podle

Spocitej si spotrebu podle toho co tankujes a kolik najedes a neni to uplne presny, vetsinou to vychazi mene, navic pokud mas naky upravy na motoru tak je jeste vice nepresny.. smerem dolu..

Obrázek uživatele Hepcziiik

reálně jezdím 40 litrů co

reálně jezdím 40 litrů co tankuju cca 900km. je jasný, že pokud budu takový lenoch, že si musím jezdit pro rohlíky do vedlejší ulice autem, spotřeba vyletí vzhůru. zároveň ale pěkně rasuju motor.
Pravdou je, že po dálnici jezdím zpravidla kolem 140, jezdit rychleji je zbytečná ztráta paliva při minimální časové úspoře, naftu si platím sám, nemám tudíž důvod s ní plýtvat kvůli uspořeným 3 minutám na sto kilometrech jízdy
Zároveň je mi ale jasné, že mladé jedince většinou mužského pohlaví stav, kdy je někdo předjede ve 140 je pro ně značně ponižující a psychicky takovou situaci nezvládají

A 66kW mi bohatě stačí, mám penis dostatečně dlouhý,tudíž si nemusím hojit komplexy dvěstěkoňovým autem

A k té Fabce 1.0: jezdí v pohodě a spolehlivě, člověk se s ní musí naučit jezdit, pak není problém jezdit svižně(ber s rezervou vzhledem k těm 37kW samozřejmě), předjíždění taky bez potíží, jen si musí člověk nechat víc místa :-)), je jasné, že to člověk nezvládne za jedno svezení. a 160 to jede taky, jen to nezvládne za 10s, ale kdo to potřebuje u druhého auta v rodině?

Obrázek uživatele Jaster

Kdyz sem jezdil s 66tkou tak

Kdyz sem jezdil s 66tkou tak sem taky na dalnici do 145kmh tacho pri 3tis ot. kdyz to melo jen petku pak uz lezla spotreba nahoru, ale modeni auta s 6gang vychazi pri uspornych 3t ot. 160-170kmh ... navic v dobre odhlucnenem aute jako je treba O2 je jizda 140 aspon pro me dost namahava, nesoustredim se a usinam..

Obrázek uživatele Jaster

a pro nektery lidi jsou cas

a pro nektery lidi jsou cas penize, na 100km neni problem udelat ctvrt hodiny.. i proto bych byl pro aby za dobrych podminek bylo na lepsich dalnicich 160povoleno stene tak 2/3 aut uz jezdi i ted..

Obrázek uživatele moderatortomas

Pro mne také je čas, peníze,

Pro mne také je čas, peníze, nicméně 140 to bohatě stačí a spotřeba na 6-tku je bezva kolem 5 litrů u O II, nemám výhrady. Nicméně když by někde povolili 160 tku, tak opět ty 2/3 lidí budou jezdit 180, dle mě rychlost na naše dálnice v tomto stavu akorát.

Obrázek uživatele Jaster

..1.0 junior radsi ani moc

..1.0 junior radsi ani moc komentovat nebudu, na motoru mel znamej x poruch, praskla poloosa-mensi tam ani dat nemohly, navic podvozek junioru to je silenost oproti noprmani fabii uplna degradace jinak povedeneho auta..
Komplexy vs. rychla auta, to muze rict jen clovek, ktery nikdy v rychlem aute nejel.. takovy hlasky jsou k smichu, vetsinou potkavam spise voly s pomalejma SUV typu Q7 se slabym 3.0TDi , ktery si myslej ze sou nesmrtelny..

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení