hadička 1.8 20V

Zdravím, nevíte někdo jaký ůčel má hadička která vede od víčka oleje do sání ? rozpadla se mi na kašu a lechce s tama slimpe olej. Nevím jestli ji mám vyměnit, nebo zaslepit ať ten olej neslimpe do motoru. děkuji

Obrázek uživatele xcube

tak jsem zjistil, že je to

tak jsem zjistil, že je to odvětrání, teď zůstává otázka vyvést to do sání nebo někam jinam?

Obrázek uživatele GAZGAS

JE TO ODDECH OLEJOVÝCH PAR, Z

JE TO ODDECH OLEJOVÝCH PAR, Z VÍKA VENTILŮ, V KAŽDYM PŘÍPADĚ ZNOVU ZAPOJIT, PŘI ZASLEPENÍ SE TO
BUDE TLAKOVAT A NĚKUDY TO VYSTŘELÍ A PŘI ODVEDENÍ JINAM TO ZASERE VŠE OKOLO. TAKHLE TO JDE DO SÁNÍ A V POHO SE TO SPÁLÍ.

Obrázek uživatele Pedro22

čo by sa stalo ak by som tu

čo by sa stalo ak by som tu hadičku vymenil a dal dlhšiu aby ten olej klápal pod auto?
pripadá mi totišto hlúpe dostávať teplý vzduch do sania....
alebo to prípadne vytiešiť neakým z tzv. oddychových filtrov ?

Obrázek uživatele GAZGAS

ČISTĚ TEORETICKY- NEBUDOU TY

ČISTĚ TEORETICKY- NEBUDOU TY VÝPARY Z OLEJE TROCHU HOŘLAVÉ? :-)

Obrázek uživatele radegast

Já bych to jednoduše nijak

Já bych to jednoduše nijak neřešil a zapojil tam kde to výrobce vymyslel, kde se to zapojuje od nepaměti a kde to ničemu a nikomu nevadí.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele xcube

Už jsem to asi vyřešil, dal

Už jsem to asi vyřešil, dal jsem to do kupy jak to patří. Motor ožil, je pružnější a klidnější. Nejde mi to sice narozum, ale je to tak. Můj motor tam produkuje občas přetlak, občas podtlak a je to vyvedený do škrtící klapky takže ji to asi nějak ovlivnuje. Popis funkce jsem ani nikde nenašel, všude jenom spolehni se na všemocný vag a hlavu si vygumuj. Holt nepřemýšlej a plať :D

Obrázek uživatele jofogy

Ahoj Mám taky 1,8 20V a

Ahoj
Mám taky 1,8 20V a zkušenost mám takovou, když jsem to vezl z bazaru tak moc to nejelo. Dal jsem novou váhu vzduchu, ty tvoje odsávací hadice z víka a bloku motoru, rozvody, svíčky, fitry a 3x po 1000 km výměna oleje na vyčištění černoty v motoru a teď je to všechno OK. Jo a kaťák byl vysypanej takže novej - ne originál. A spotřeba ?? Odměřená v nádrži a na PC něco okolo 6,0l/100 km !!! Denně to startuju na ježdění za prací - rychlostní průměr tak kolem 60 km a jsem nejhůř na 6,0l, na delší cestě 300 až 500 km v tahu to jde na 6,4,ale mám dost těžkou nohu, tak si myslím že kdybych se trošku krotil, šlo by to určitě níž.
Prostě - JÁ JSEM S 1,8 20V MAX. SPOKOJENEJ.
Co se týká dostupnosti ND mám svůj zdroj značkových dílů - ofic. firmu - žádná čórka a China.
Klidně písni na "jofogy@seznam.cz" a udělám nabídku.

Obrázek uživatele Pedro22

mna zaujala len tá možnosť,

mna zaujala len tá možnosť, nahradiť tu hadičku tým oddychový filtrom, lebo mi pripadá blbosť dostávať teplí vzduch k filtru a zasa ked tam vzniká podtlak tak by tam bol ten samostatný filter len pre to :)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení