Kolísá teplota

Čau kluci... Hledal jsem nějaké přízpěvky ale nenašel jsem tak musím založit novej... :-) mam problem a potřeboval bych poradit. Na autě mi děsně kolísá teplota... Chvíli se motor pomaličku zahřívá sem tam měl i 80 stupňů ale pak teplota začne padat a to až na nulu... Většinou se to vyšplhá tak na první čárku a spadne to.... Hlavně při jízdě 70 km/h a víc.... Myslel jsem, že je to termostat tak jsem ho koupil a vyměnil ale nic.. možná ještě trošku horší což si nedovedu vysvetlit... Auto jsem koupil v říjnu takže pořádně nevím, jak se chová při vyšších teplotach.... Zkoušel jsem i celej chladič zakrýt kartonem, na kterej jsem nalepil z jedne strany alobal a z druhe koberec ale pořád nic.... Slyšej jsem, že to může delat i čidlo teploty ale pořádně nevím, k čemu slouží... Dočetl jsem se, že je to čidlo, který posílá data do řj a pak podle toho do ukazatele ale pořádně fakt nevím.... Mohl by mi prosím někdo poradit, v čem může být zakopanej pes a popřípadě mi ujasnit pojmy, jak třeba to čidlo funguje a jak mam co opravit? Díky moc a pokud už se to nekde rozebíralo tak se omlouvám ale nic sem nenašel :-/

Obrázek uživatele Chavier

Prosím, neřídit se blbostí

Prosím, neřídit se blbostí jakou napsal "agilive": vychladnout, otevřít a zavřít expansku, neuteče ani kapka. Veřte tomu, že pokud nemáte rychlé ruce, tak min. 2 litry pozbudete. Doporučuji, odchlípnout spodní kryt, na kohout dát kousek hadice, do čisté nádoby vylít co jde a pak pohodlně vyměnit čidlo teploty.

Obrázek uživatele agilive

Ty bláho ono mu to teklo to

Ty bláho ono mu to teklo to snad není pravda nikdy se mi to nestalo ale nedělal jsem to na naftě......Bože....

Obrázek uživatele agilive

Nevím jaké máš zkušenosti ale

Nevím jaké máš zkušenosti ale já napsal aby to nechal vychladnout do druhého dne a není problém!!!! Včera jsem to dělal na známého autě a v pohodě kde vidíš moji blbost????? Co to meleš proboha??? Ráno přijdu k autu otevřu nachvíli expanzku zavřu ...vytáhnu podkovu vyměním čidlo samozřejmě i s gumičkou..a vložím vše zase zpět a zajistím co na tom nechápeš?????? Nevyteče ani kapka !! Ty sám jsi blbost a lama zároveň tak neurážej lidi kteří něco umí.....

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

Čaute kluci..... Tak se mi

Čaute kluci..... Tak se mi konečně podařilo dostat k vyměně čidla a jako prvni bych vám oboum chtěl moc poděkovat za rady, poznatky, napady a ochotu.... Určitě jsem nechtěl, aby tu kvuli tomuhle vznikly nějaké hádky a podobně... Proto vám oboum děkuji a bez vás bych ani nevěděl, co dělám :-) vzal jsem si z obou rad něco takže jsem byl připraven :-) auto jsem ještě nevyzkoušel takže nemůžu říct, jestli to pomohlo nebo ne ale odpoledne vyjíždím na test takže snad to bude ok :-) teď sem přidám pár svých zkušeností, které jsem tímto načerpal :-) čidlo jsem koupil v auto kelly za nejakých 668 korun což je trochu víc, než jsem čekal když jsem koukal na internet ale nevadí :-) takže s vychladlým motorem (cca 1 den) jsem otevřel podle rad expanzku :-) chvili jsem ji nechal otevřenou a potom jsem ji zase zavřel... Když jsem viděl přístup k čidlu celkem jsem se zhrozil.... Místa tak pro modelku.... Takže jsem odmontoval celý airbox a vytáhl jsem ho ven... K čidlu už byl přístup pak relativně dobrý.... Konektor z čidla jsem se v malém prostoru snažil vytáhnout ale marná snaha protože držel opravdu pevně... Takže jsem si nachystal nové čidlo s připravenou gumičkou (těsněním), kleštěmi jsem vytáhl pojistku u starého čidla a potom jsem ho rychle vytáhl a hned tam vrazil nové.... Voda bohužel tekla... Ale jak jsem to zašpuntoval rychle novým tak vytekla ani ne deci :-) takže jsem vytáhl ze starého čidla konektor ale všiml jsem si, že na něm není těsnení.... Takže zůstalo vevnitř.... Vytáhl jsem nové čidlo ven a rychle prsty nahmatal gumičku která tam za ty leta byla jako přilepená.... Takže než jsem ji vytáhl přišel jsem o cca 2 litry vody.... Každopádně hned jsem tam potom vrazil nové čidlo, pojistkou zajistil a nacvakl konektor.... A mělo by snad být vše v pořádku :-) uvidíme při jízdě.... Každopádně doporučuji oddělat celý airbox protože kdybych to neuďělal to těsnení odlepuju do teď a to už na sucho :-D takže to zakončím.... Oprava se kterou se opravdu do servisu nemusí a udělá se před domem.... Pokud se to agilive podařilo vyměnit bez úniku vody palec nahoru... Já bohužel štěstí neměl a příšte bych unikající vodu někam určitě chytal.... Děkuju moc za rady a navody... Opravdu jste mi pomohli :-) a těm, které to čeká přeji úspěch :-) děkuju, mějte se krásně a ať vám vaši miláčci dělají radost jako mně a každou minutou za volantem vám vytváří úsměv na rtech :-)

Obrázek uživatele agilive

Ahojky hele já tedka si

Ahojky hele já tedka si posypu trochu popelem hlavu jo há to dělal vždycky na benzinových motorech a ani kapka opravdu přísahám....jinak bych Ti to nikdy nenapsal ale co mě zarazilo je že je možný že u nafty je to níž a tudíž tlak vody ji samovytlačuje ven ale nemělo by ...nevim je mi to líto jestli jsem Ti to zkomplikoval tak mě to moc mrzí......Bože kdybych mohl ukážu Ti na svým autě že to fakt neteče...ale zkusím to u kamarádovy tdi uvidíme chtěl to měnit taky....u benzinu je to čidlo dost vysoko někde nad polovinou motoru takže nemusím ani sundavat airbox jen kryt motoru tak to mě fakt mrzí....Libor

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

Mrzet tě to nemusí

Mrzet tě to nemusí nezkomplikival jsi mi to vůbec :-) ja byl právě díky tomu připravenej na oba scénáře ale i jsem si celkem myslel, že to vyteče protože to čidlo je vlastně zasazený v té kovové přírubě a taje vodorovně s trubkou chlazení takže mi bylo jasny že v té trubce bude voda a půjde ven :-) ale to je fuk auto šlape jak hodinky a bylo to tím takže super :-)

Obrázek uživatele agilive

Jo o čidlu už tady psáno je

Jo o čidlu už tady psáno je ale musel bys hledat já bych ho vyměnil samozřejmě ani nový termostat není zárukou že je v pořádku a dělá to co má zkus ještě to čidlo nic na tom není...kup jej nech vystydnout motor třeba druhý den ráno...se do toho pust jen otevři odtlakuj nádobku s vodou zavři a vyměn čidlo nevyteče nic.....dej novou i tu gumičku na které to čidlo sedí...

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

Super diky moc za radu :-)

Super diky moc za radu :-) určite to vyměním :-) jen jsem si potřeboval ujasnit, jestli by to nemohlo být ještě něco jinýho... Díky moc za pomoc :-)

Obrázek uživatele agilive

Nemáš zač tam nic jiného není

Nemáš zač tam nic jiného není zkus to takhle jinak jsou katastrofální scénáře jako vodní pumpa neprůchodný topení ale to je zatím blbost zkus to čidlo....

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

zkusím to hned jakmile

zkusím to hned jakmile uškudlím těch pár kaček :) blbý je, že nemám garáž a vše musím dělat venku :( což se teď bude dělat v těch mrazech blbě... nebo myslíš, že to není tak akutní abych to musel dělat hned? že by to nepočkalo do léta? nemohlo by se tím pos*at něco jinýho? snad to nebude ta pumpa no... ale já ji mám od října a borec, od kterého jsem ji kupoval dělal pumpu novou někdy v srpnu.. takže to snad nebude problém :)

Obrázek uživatele agilive

Takhle v podstatě se nestane

Takhle v podstatě se nestane nic hrozného ale je lepší to vyměnit protože ono nevíš u toho čidýlka jsou dvě+ větve jedna ukazuje na budíky jedna na řidící jednotku dává jí impuls jak je voda ohřáta pokud Ti to normálně topí tak je to jedno ale na budíku to bude ukazovat kraviny no anebo se zvedne spotřeba a to by znamenalo že dává blbě i na řidící jednotku....nic víc mohlo by to blbě chytat atd atd........pokud to jezdí normálně udělej to kdy chceš......

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

No mám jedničkovou octavku

No mám jedničkovou octavku 1.9 TDi 81kW a průměrná spotřeba od začátku chladnějšího počasí je 6 litru na sto... Topit začne tak po ujetym kilometru a půl (zhruba) a starty zatím v pohodě... Žhavení v -3 tak kolem 4 sekund možná trochu víc... Což je myslím v normálu všechno... takže asi jen špatně ukazuje budík že? Díky moc, že jsi se ozval a pomohl mi ;-)

Obrázek uživatele agilive

Jo v tom případě je to

Jo v tom případě je to jasný.....čidýlko no.....

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

Mám ještě dotaz :D myslíš, že

Mám ještě dotaz :D myslíš, že by se to mohlo samo od sebe nějak vzpamatovat? už je to třetí den, co se mi po 10 km zahřeje na 90 a drží :) dokonce dneska bylo -5 a po 10 kilácích byla zahřátá... jsem za to rád ale je mi to nějaký divný...

Obrázek uživatele agilive

Jo to může a za čas začnou ty

Jo to může a za čas začnou ty problémy znovu pokud Ti to funguje normálně tak to neřeš.......musela by Ti ležet ručička anebo ukazovat kraviny pokud to funguje tak to nech ještě by bylo dobrý píchnout to na VAG diagnostiku co to napíše za chyby smáznout je a načíst znovu......

Obrázek uživatele Tomáš Pupík

Na VAG jsem to měl napíchnutý

Na VAG jsem to měl napíchnutý hned jak jsem ji koupil... Někdy v polovině října... To už ta teplota kolísala ale počítač neukázal vůbec žádnou chybu... Tak nevím no :-( tak zatím to tak teda asi nechám a uvidím časem :-) jde mi jen o to, aby se tím nesr*alo něco jinýho :-)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení