Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Ahoj,chtěl bych poradit ohledně postupu s autorizovaným servisem Škoda.V dubnu se mi poprvé za 11let porouchala má oktavka.Bez varování se zastavil motor a konec.Vozidlo jsem převezl do škodovky kde jím diagnostika ukázala čidlo toček klikovky,vyměnili jej,já si vůz vyzvedl,ujel jsem asi 5km a motor opět zhasl.Další pokus byl takový že vyčistili komplet palivovou soustavu,já si vůz vyzvedl a opět se mi stalo to samé.Oktavka na podvalu znovu mířila do autorizáku.Třetí pokus už jím trval asi měsíc a půl.Vůz jsem si převzal před týdnem,s tím že udělali repas ŘJ a že mám týden na vyzkoušení a pokud vše bude OK tak zaplatím fakturu.Já technikovi řekl jak to uděláme s předchozí fakturou a strkal jsem mu starý účet se vším co dělali...hleděl na mě nechápavě co chci.S autem jsem jezdíl 5dnů a při mé smůle jsem prorazil olej. vanu.Byl jsem blízko toho nešťastného Škoda servisu tak jsem to tam nechal odtáhnout.Mám havarijko a pojišťovna mě žádala ať v servise oktavku zvednou a vypočítají škodu aby věděli jestli přesahne spoluúčast.Včera mi technik slíbil,že další den se mi ozvou s předběžnou cenou opravy,ještě dnes ráno jsem do servisu volal a technik mě ujišťoval že se nemusím obávat a co nejrychlejí mi zavolá...no čekal jsem celý den,marně.Poraďte jak s tímhle neseriózním zástupcem škodovky dále jednat a postupovat??Největší potíže čekám při vystavení faktury za opravu ŘJ a mém požadavku z požadované ceny odečíst předchozí opravy. Prosím poraďte:-)
Ahoj. Tak to je teda fakt
Ahoj. Tak to je teda fakt pech... Podle mých zkušeností předchozí práce asi budeš muset uhradit..nebo minimálně materiál - to záleží na domluvě..Ale nový díly máš v autě a zadarmo je tam určo nenechají.. Teoreticky pokud jsi nepodepsal nějaký předávací protokol o opravách a o tom že závada byla odstraněna, tak by jsi na ně mohl zatlačit, ať ti tvé díly namontují zpět.. Bohužel autorizovaný servis Škoda si účtuje i koukání technika na auto.. Takže i tak po tobě budou chtít nějaké peníze za identifikaci závady...Ale dost to záleží na tom, jak se domluvíš - nebo spíše na přístupu servisu. Bohužel zákony jsou u nás postavené tak, že na sílu s tím asi moc neuděláš... Poslední záchrana je Škodovka samotná.. Na stránkách mají zákaznický servis. Můžeš se obrátit na ně, vše jim popsat a vysvětlit.. Oni pak mají páku na servis zatlačit...Ale to bych nechal jako poslední možnost, protože v servise za tohle rádi nebudou...
Přeju hodně štěstí a pak se s námi poděl o to jak to dopadlo.