problem zo starterom

zdrvavim vas borci
vyskitol sa my mensi problem myslim ze so starterom ked otoci s klucom tak uroby tuk..ked otocim 2hy krat tak nastartuje. Ale uz sa mi stalo, ze mi nenastartoval vobec aleob az po vela pokusoch a stale iba tukal.
Nie som si istý ci je to starter albo spinacia skrinka?1,8 Turbo O1
Diky

Obrázek uživatele vladimir putin

zdravim vsechny...mam

zdravim vsechny...mam dotaz....starter s felicie 1.3..nepasuje nahodou do O1 1,6 74 kw???diky

Obrázek uživatele agilive

hm já nechci spekulovat

hm já nechci spekulovat takhle z hlavy ale řekl bych že ne... ina feldu 55 kw 1.6 možná pasuje do Octavie 55kw anžto je to stejný motor ale tady no zkus na netu něco pohledat nebo se prostě zeptej nějakého mechanika.....

Obrázek uživatele vladimir putin

zdravim vsechny...mam

zdravim vsechny...mam dotaz....starter s felicie 1.3..nepasuje nahodou do O1 1,6 74 kw???diky

Obrázek uživatele radegast

Může to dělat když pastorek

Může to dělat když pastorek nezajede do zubů věnce a jen se opře zub o zub.
Startér funguje totíž tak, že "klíčkem" přivedeš napětí na ovládací cívku, která zasune pastorek do zubů věnce a teprve až je pastorek ve správné poloze, kontakty na ovládací cívce přivedou napětí na startér samotný.
Dokud se pastorek nezasune, nesepnou ony silové konatkty.
Vprvní větě popsaný jev by neměl nastat díky speciálnímu tvarů zubů, ale stát se může všechno.
Takhle, motor se z 99% zastaví vždy ve stejné poloze, pastorek zajíždí do věnce tak vždy do stejných zubů. Zuby se samozřejmě opotřebovávají a stačí aby se to stalo jednou, pak podruhé atd. A problém je na světě.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele agilive

Ano i to může být pravda....

Ano i to může být pravda....

Obrázek uživatele markouk

tak za ked vymenim starter za

tak za ked vymenim starter za novy tak by to malo bit ok ked nie je zniceny veniec
dik

anglicak 1,8t 4x4 :-)

Obrázek uživatele agilive

Nic neměěn vyndej ten starter

Nic neměěn vyndej ten starter pořádně jej vyčisti a vyměň uhlíky dej zpět a vyzkoušej až bude venku vezmi to k někomu do elektro dílny at ho vyzkouší jak zasouvá a točí to je všechno netřeba zatím kupovat nový = zbytečnost ano ozubení na věnci můžeš světlem a zrcátkem zkontrolovat ale vždycky z 90% to byl starter....no uvidíš.....

Obrázek uživatele radegast

Vzhledem k tomu, že z jednoho

Vzhledem k tomu, že z jednoho páru ozubených kol by jedno mělo být vždy měkčí, zde se jedná o věnec na setrvačníku a taky vzhledem k principu proč se tak děje (motor se z 99% zastaví vždy na stejném místě) Tě asi moc nepotěším.
Já to tipuju na setrvačník, rsp. věnec na něm.
Nejlíp tak v okamžiku kdy to udělá jednou, podruhé už nestartovat, vyndat startér a dírou po něm kouknout na část ozubení, které problém způsobuje.
Nejjednodužší, nejlevnější nejrychlejší způsob jak se dovědět aspoň základ problému.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele markouk

tak ze ma caka spinavy vykend

tak ze ma caka spinavy vykend :-)

anglicak 1,8t 4x4 :-)

Obrázek uživatele agilive

V klidku a v pohodě žádnej

V klidku a v pohodě žádnej stres......tohle jsou normal závady.....

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení