Zhasina motor

ahoj, mohl by mi nekdo prosim poradit ?

mam Octavii 1,6 TDi, rv 2009. Asi pred 14 dny jsem auto mela na servisni prohlidce (vymena oleje, olej. , vzduch. a pyloveho filtru) na diagnostice byla nalezena jedna zavada, ktera pry nejde nijak odstranit:
ridici jednotka servorizeni
neplatny signal
staticky.

Zadna kontrolka mi nesviti, auto jede jak ma, ve Skodovce chcou menit servo (27 tis jen material) mimo Skodu mi rikaji, at to neresim, pokud nesviti zadna kontrolka a auto jede bez problemu.

Nicmene hned druhy den po servise mi auto po prejeti retarderu zdechlo a neslo nastartovat (asi na 8.pokus se to povedlo), na maxi dotu psalo Zavada ESP, dojela jsem do servisu, na diagnostice zadna nova zavada, pry to mohlo byt bublinkou v palivu.

Za par dni to same, ale nejela jsem pres retarder, jednicka, dvojka, konec, nastartovala jsem asi na 4. pokus.

A vcera mi chcipl motor pri trojce, kdy jsem trochu pridala plyn a chtela zaradit 4, zpomalilo me to a motor se znovu chytl sam, pri tom se na chvili rozsvitila kontrolka napajeni baterie, ihned zhasla a jela jsem bez problemu dal.

Prosim Vas, nevite nekdo, cim by to mohlo byt????

Dekuji za nazory
T

Obrázek uživatele agilive

Ahojky tady asi nic

Ahojky tady asi nic nevymyslíme ...tohle vypadá na takovou tu závadu kterou všichni neradi řeší....každopádně stalo se to po servise a výměnách filtrů takže bych zamířil tam kde to dělali ať si s tím poradí ..to je základní věc nedá se nic dělat zaplatila jste nějaké peníze a máte skoro nepojízdné auto to je dnešní realita servisů někdo něco někam nepřipojil tak jak měl nechal viset čidlo kdoví nafta sama o sobě nechcípne muselo by být něco s elektronikou takže důkladnou diagnostiku protože tady vidím že by se určitě něco našlo ..jen se do toho nikomu nechce proto Vám sem taky nikdo nepíše....navíc je problém v tom že tohle je zhouba moderních vozů elektronika ...to poslední katastrofa proto od toho každý utíká co může..ani technici neví kolikrát co s tím a blekotají kraviny...vezměte ssebou nějakého muže který autům rozumí anebo se stavte někde kde je šikovný opravář...ne v servisu kde se zaučují učni...já když mi něco dělají na autě tak jim stojim za zády..a kolikrát vidim věci....ale to jezdím jen na jedno místo ty chlapy znám a většinu věcí si dělám sám ..poté co mi při výměně oleje v motoru nechal učeň povolenej olejovej filtr takže opatrně a vždycky si sebou vezměte chlapa který tomu alespon trochu rozumí vyhnete se spoustě nepříjemností...Libor

Obrázek uživatele Tereza

Děkuji Vám, Libore. zatím

Děkuji Vám, Libore.

zatím sháním informace, kde se dá. Zatím 2 lidi se shodli na aditivu do nafty a 2 elektrikáři by vyměnili hlavní relé.

Ještě abych to upřesnila, auto mám 3 týdny a během nich mi to 3x chcíplo, jak už jsem popsala.
Nevím, jestli to takhle blblo už před servisem, auto patřilo leasingovce a ta ho pronajímala O2, jezdil s tím nějaký manažer mi bylo řečeno.
Když jsem ho kupovala, nádrž byla logicky úplně prázdná, natankovala jsem plnou při první příležitosti.
Prý je možné, že byl na dně usazený bordel, nevím, kdo s tím kde tankoval, a tím, jak jsem natankovala se to pěkně promíchalo a teď to dělá neplechu.
Aditivum každopádně zkusím, natankuju doplna a zajedu nějakou delší vzdálenost.

Možná opravdu zajedu s mužem zpátky do servisu a budu trvat na pečlivém překontrolování a budeme chtít být u toho. Spoléhala jsem, že když to tam dávám přes známého, že odvedou dobrou práci.

Díky za názor
Tereza

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení