ŠKODA zahajuje v Pune výrobu nové indické kompaktní limuzíny ŠKODA Rapid

291759_10150360261894433_230147504432_7866028_437357434_n.jpg

- Oficiální zahájení výroby v závodě v indickém Pune

- Vůz vyvinutý dle přání lokálních zákazníků
- Rozšíření nabídky v segmentu s velkým potenciálem růstu
- Indie je centrální součástí Růstové strategie ŠKODA 2018

ŠKODA zahájila v indickém závodě v Pune sériovou výrobu nové kompaktní limuzíny Rapid, kterou zde ještě tento rok uvede na trh. Indická adaptace limuzíny Rapid v mimořádné míře zohledňuje přání indických zákazníků a dále posílí pozici značky ŠKODA v zemi. Nový model má velký význam pro Růstovou strategii ŠKODA, v jejímž rámci chce automobilka do roku 2018 zvýšit své prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně.

„Indie je prvním trhem, na kterém uvádíme nový model Rapid. To podtrhuje význam této země pro náš podnik“, zdůrazňuje předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „V příštích letech chceme na celém světě podstatně přidat. Za tímto účelem podstatně posílíme naše mimoevropské aktivity. Indický trh přitom hraje centrální roli, neboť Indie patří vedle Číny a Ruska mezi trhy s největším potenciálem. Nový Rapid je pro tyto růstové trhy správným vozem, který přichází ve správný čas. Představuje důležitý krok na cestě k našemu dalšímu růstu v příštích letech.“ Podle odhadu odborníků má Indie do konce desetiletí postoupit mezi pět největších automobilových trhů světa.

Rapid je vozem vyráběným v Indii pro Indii. Vůz nabízí velkorysý prostor, líbivý design, dobrou bezpečnostní výbavu i moderní vyzrálou techniku. Auto ve svých genech nese a motto značky ŠKODA „simply clever“. S délkou 4,39 metrů, šířkou 1,70 metru a výškou 1,47 metru zaujímá vůz svou velikostí pozici mezi modely Fabia a Laura (Octavia). Díky tomu bude značka v budoucnosti přítomna v největším segmentu indického trhu.

Mimořádně velkorysé jsou prostorové poměry v nejmladším modelu značky ŠKODA: pět plnohodnotných míst pro řidiče a cestující, dostatek prostoru pro nohy a nad hlavou a zavazadlový prostor o objemu téměř 500 litrů zajišťují pěti osobám pohodlné a uvolněné cestování. „Rapid je auto pro celou rodinu a pro rozmanité použití. Dostatečně kompaktní pro město, dostatečně prostorný pro delší cesty. Všestranný talent, prostě pravá ŠKODA“, říká Vahland. Přesvědčivý je jasný, svěží design, který nese podstatné prvky nového designového jazyka značka ŠKODA. Rapid zaujme dokonalými proporcemi a precizností. Čistě modelované plochy, ostře rýsované linie a atraktivní maska na první pohled ukazují: tady přijíždí ŠKODA. Tento dojem pokračuje i v interiéru: uspořádaný kokpit, přehledně seřazené ovládací prvky a ukazatele a koncentrace na to podstatné zajišťují pohodu na palubě.

Rapid lze objednat se zážehovým a vznětovým motorem, s oběma motory s manuální a automatickou převodovkou. Jako benzínový motor je v nabídce agregát o objemu 1,6 litru a výkonu 77 kW. Turbodiesel s technologií Common Rail má taktéž zdvihový objem 1,6 litru a výkon 77 kW.

Pro růst, který společnost v Indii plánuje s modelem Rapid a dalšími vozy, má ŠKODA vynikající výchozí pozici. Značka, která je v zemi aktivní od roku 2001, v letošním roce podstatně zvýšila odbyt v Indii. Do konce září činil tento růst téměř 50 procent. „Chceme nadále růst a v Indii jedeme na plný plyn“, zdůrazňuje Prof. Vahland: „S nvesticemi do výroby, do prodejní a servisní sítě a samozřejmě do nových produktů. Nový Rapid má pro to výjimečný význam.“

Závod společnosti Volkswagen v Pune byl otevřen v roce 2009. Nový Rapid je po modelu Fabia druhým vozem značky ŠKODA, vyráběným v tomto závodě. Vedle závodu v Pune vyrábí ŠKODA v Indii své vozy v závodě v Aurangabádu. Zde se vyrábí modely Superb, Laura a Yeti.

Skoda-Rapid-Sedan-1.jpg

Skoda-Rapid-Sedan-2.jpg

Obrázek uživatele minerko

a na autosalone to vypadalo

a na autosalone to vypadalo tak celku pekne a toto s toho vzniklo hrozne .

Obrázek uživatele Vosa

moje slova

moje slova

TDI

Obrázek uživatele Zabiak

Toto je Rapid pro Indii. To

Toto je Rapid pro Indii. To co byla na autosalonu bude pro Evropu.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele MGTka

jaktože to ještě nemá znak v

jaktože to ještě nemá znak v kapotě?

Obrázek uživatele Zabiak

Je to pro Indický trh, je to

Je to pro Indický trh, je to defakto Fabia Sedan.
Oni mají jiné nároky na automobil takže pro něj vyrobil za co nejmenší peníze toto.

Například se u nich neprodávají kombíky, oni mají rádi sedany.:
http://www.skoda-auto.co.in
:-)

Octavia Combi 1,9TDi.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení