Technické novinky pro modelový rok 2011

SKoda octava

· technologie vysokotlakého vstřikování Common rail
· modelová řada Yeti v nabídce s novým benzínovým agregátem 1,4 TSI/90 kW
· modely Superb a Superb Combi nabídnou nový motor 2,0 TSI/147 kW

Škoda Auto připravila pro zákazníky v ČR v rámci modelové péče roku 2011 řadu technických inovací. Od 22. týdne r. 2010 dochází k rozšíření motorové palety modelových řad Yeti a Superb. Nové agregáty přináší moderní technologii common rail, která nahrazuje starší systém vstřikování čerpadlo-tryska (PD). Beze změny nezůstanou ani benzinové agregáty TSI, jež budou nabízeny v širší nabídce než doposud. Vylepšeními prošla také vnitřní výbava jednotlivých modelových řad. Pozměněný design dostanou např. některá rádia či ovládací prvky v interiéru vozu.

„Všechny nové motory vyvíjíme v souladu s trendem downsizingu, tedy maximalizace efektivity při snižování objemu motoru. Nové technologie, jako např. optimalizované přímé vstřikování Common rail, umožňují nadále snižovat emise i spotřebu vozu. Dokážeme tak nabídnout výkonné, a přitom úsporné agregáty ohleduplné k životnímu prostředí“, řekl Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za Technický vývoj.

Modelová řada Octavia nabídne nový motor s technologií Common rail 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradí agregát 2,0 TDI PD o stejném výkonu. Nová pohonná jednotka bude k dispozici ve verzi pro manuální a automatickou převodovku s pohonem předních kol a dále pro manuální převodovku s pohonem všech kol, později také s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Řada Octavia nabídne také nová 16" kola Proxima z lehké slitiny a pro model Octavia Scout 17" kola Proteus v odlišném barevném provedení.

Nabídka motorizací modelu Yeti je bohatší o moderní zážehový agregát 1,4 TSI/90 kW v kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Druhou novinkou je kombinace osvědčeného vznětového motoru 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4x4 s šestistupňovou automatickou převodovkou typu DSG.

Vlajková loď automobilky, model Superb a Superb Combi, dostane pod kapotu benzinový agregát 2,0 TSI se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG o výkonu 147 kW. Od března 2010 je v nabídce také naftový motor 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradil starší 2,0 TDI PD 103 kW. Všechny změny v rámci modelové péče 2011 vstupují v platnost od 22. týdne r. 2010.

Fabia Combi

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení